З початку 2020 року і до дня місцевих виборів сторінки у Facebook, які платили за політичну рекламу за та проти партій/кандидатів, вклали у поширення дописів близько 154 млн грн. Це щонайменше $5,7 млн.Такі дані оприлюднили в громадському русі "Чесно" ."Левова частка витрат, 5 мільйонів доларів, припадає на 2 місяці кампанії – вересень та жовтень. Найстрімкіше росли витрати зі сторінок, які рекламували партії. Якщо за перші 6 місяців витрати на поширення реклами з партійних сторінок становили менше 90 тисяч доларів, то в жовтні вони перевищили 1,4 мільйонів доларів", - ідеться в повідомленні.У звіті також зазначають, що ближче до виборів у мережі з'явилося чимало сторінок, які складно назвати партійними чи сторінками політиків, але вони вели кампанії за і проти на сотні тисяч доларів.
У першу двадцятку за витратами потрапили сторінки партії "За майбутнє" - із травня по жовтень витратила майже $170 тис., "Нашого краю" - $166 тис. на рекламні дописи, "Слуги народу", "Партія Шарія" та інші.