Сейлзаус Evident Media оголосив про старт продажів реклами на 2021 рік на каналах «Медіа Групи Україна» та «Інтер»
Сейлзаус Evident Media оголосив про старт продажів реклами на 2021 рік на каналах «Медіа Групи Україна» та «Інтер»

Сейлзаус Evident Media оголосив про старт продажів реклами на 2021 рік на каналах «Медіа Групи Україна» та «Інтер»

Сейлзаус Evident Media оголосив про старт продажів реклами на 2021 рік на каналах «Медіа Групи Україна» та «Інтер»
Сейлзаус Evident Media оголосив про старт продажів реклами на 2021 рік на каналах «Медіа Групи Україна» та «Інтер»

Сейлзхаус Evident Media, який ексклюзивно продавав рекламу на телеканалах «Медіа Групи Україна», оголосив про початок продажів прямої телевізійної реклами на 2021 рік. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Цього року сейлзхаус запропонував рекламодавцям новий пакет розміщення телевізійної реклами «ТвоЄ ТБ», який об’єднує не лише телеканали «Медіа Групи Україна» («Україна», НЛО TV та «Індиго TV»), а й телеканали групи «Інтер».

Директор Evident Media Антон Зінченко повідомив, що в Evident Media не буде спеціальних умов або націнок для тих рекламодавців, які укладуть неексклюзивну угоду із сейлзхаусом та розміщуватимуть рекламу ще й на інших каналах. Водночас сейлзхаус пропонує 10% знижки для тих клієнтів, які 100% рекламного бюджету вкладають у «ТвоЄ ТБ».

«Розробляючи комерційну політику 2021 рік, ми максимально враховували потреби рекламодавців у вартості контакту, широті та швидкості побудови охоплення ЦА, – пояснює пан Зінченко. Приймаючи до уваги тренди органічного зниження лінійного теледивлення, ми як відповідальний гравець українського ринку телевізійної реклами націлені на його розвиток і знаходимось у постійному пошуку можливостей підвищення якості надання послуг розміщення реклами на наших каналах, тому відкриті до так званих «широких угод». Для рекламодавця це означає вибір релевантного пакету розміщень на каналах «ТвоЄ ТБ» та конкурентів зі збереженням усіх цінових та якісних переваг нашої пропозиції. Такою можливістю цікавляться й рекламні агентства, і клієнти, зокрема, ті компанії рекламодавців, які об’єднують різні категорії та бренди товарів та послуг. Простіше кажучи, у нас не буде спеціальних умов або націнок для тих рекламодавців, які захочуть доповнити розміщення на «ТвоЄ ТБ» розміщенням на інших телеканалах».

«Разом із тим, ми цінуємо тих клієнтів, які приймають рішення 100% рекламного бюджету інвестувати в розміщення на «ТвоЄ ТБ», та розробляємо для них програму лояльності. Так, наприклад, спеціальна мотивація для рекламодавців, які обирають на таких умовах пакет розміщення «ТвоЄ ТБ» на місяць, – це 10%-а знижка за лояльність, яку отримує клієнт у відповідному місяці розміщення», – додає керівник сейлзхаусу.

Evident Media оголосив також про низку змін у формуванні цін та умов:

  1. Додана гарантована знижка за зміщення бюджетів на початок року, якою рекламодавець зможе скористатись в потрібний йому час.
  2. Більш гнучкою стає система класів: до існуючих додались ще два – Custom Basic та Bonus.
  3. Для клієнтів, у яких порівняно невеликі телевізійні бюджети, передбачена мотивація у форматі ф’ючерсної знижки.
  4. Для рекламодавців, які не розміщувались на ТБ з 2018 року та хочуть повернутись до розміщення на ТБ, передбачена спеціальна мотивація за релонч продуктів і брендів на каналах «ТвоЄ ТБ».
  5. Націнка за кобрендинг (ролик, у якому присутні два і більше брендів) не буде застосовуватись.
  6. Для рекламодавців, які підтвердять угоди до 1 грудня, передбачена знижка для ранніх угод.

У ціновій політиці на 2021 рік Evident Media відштовхується від свого стриманого прогнозу динаміки зростання телеринку, закладаючи інфляцію близько 5-7%.

«У 2021 році ми не бачимо передумов для значного зростання телеринку та високої інфляції. Наш найоптимістичніший прогноз потенціалу зростання телеринку складає +12-15%. І він має шанс реалізовуватись, тільки якщо вдасться швидко подолати COVID-19, що малоймовірно. Тому з урахуванням можливого та ймовірного продовження карантину, динаміка зростання ринку телевізійної реклами 2021 року, в яку віримо, складає близько +5-7%. Стримана динаміка зростання також обумовлена зниженням телевізійних охоплень молодіжної аудиторії, через що рекламодавці драйвлять бюджети на просування молодіжних брендів та продуктів у digital. Цінові умови ми будемо формувати для клієнтів, виходячи зі стриманого прогнозу динаміки телеринку. При цьому хочу підкреслити, що ми готові знаходити індивідуальні рішення у партнерстві з рекламодавцями, щоби кожен кейс співпраці з сейлз-хаусом Evident Media базувався на релевантній ціннісній пропозиції для клієнта», – пояснив Антон Зінченко.

Evident Media наголошує, що ядро глядацької аудиторії каналів «ТвоЄ ТБ» складають жінки, які якраз і приймають рішення про купівлю товарів повсякденного попиту, а отже, цікавлять рекламодавців. За даними сейлзхаусу, 67% рекламних кампаній у 2020 році були направлені на жінок 25-65 років.

Сейлзаус Evident Media оголосив про старт продажів реклами на 2021 рік на каналах «Медіа Групи Україна» та «Інтер» - Фото 3

За даними MMI Україна 2020/1 + 2020/2

Сейлзаус Evident Media оголосив про старт продажів реклами на 2021 рік на каналах «Медіа Групи Україна» та «Інтер» - Фото 4

За даними MMI Україна 2020/1 + 2020/2

Evident Media заявляє, що в порівнянні з іншими каналами, аффініті жіночої аудиторії на каналах «ТвоЄ ТБ» вище, а вартість – нижча. Водночас телеканали пакету «ТвоЄ ТБ» НЛО TV, К1, НТН та «Мега» дають можливості для просування чоловічих брендів, оскільки містять контент для чоловічої аудиторії.

Питання, заявки та запити команді Evident Media можна відправляти на email: Ask@TvoE-TV.com.ua.

Нагадаємо, з 2021 року змінюється конфігурація продажів реклами чотирьох медіагруп. Розпадається умовний «Альянс» трьох медіагруп StarLightMedia, «Медіа Група Україна» та Inter Media Group, який з 2013 року протистояв групі «1+1 медіа». Натомість створюється нова конфігурація 2 х 2: StarLightMedia + «1+1 медіа» проти «Медіа Групи Україна» + Inter Media Group. До 2013 року продажі телереклами мали різні конфігурації, їхня зміна часто супроводжувалася суперечками довкола справедливого розподілу доходів між учасниками коаліції.

Першим про початок продажів телереклами на 2021 рік та умови для рекламодавців оголосив 27 жовтня новий сейлзхаус Ocean Media Plus, який продаватиме рекламу на каналах StarLightMedia. Сейлзхаус продаватиме пряму рекламу та медійне спонсорство однією угодою. Водночас внутрішній сейлзхаус групи StarLight Brand Content продовжуватиме продавати інтегроване спонсорство на телеканалах StarLightMedia.

На фото: Антон Зінченко

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader