Про це повідомив генеральний директор «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук, йдеться у пресрелізі.
«Незважаючи на важкий для всіх рік, наш спільний із Київстар проєкт виправдав усі сподівання, що покладалися на нього на старті. І навіть більше: наразі Київстар ТБ входить у трійку ОТТ-операторів за кількістю абонентів по всьому українському ринку, збільшивши її за рік більше ніж удвічі», - сказав він.
Сервіс надає можливість переглядати контент з 5 пристроїв: смартфон, планшет, ноутбук, Smart TV та ТБ-тюнер. Як повідомляє «1+1 медіа», найчастіше користувачі переглядають контент на великих екранах (Smart TV та ТБ-тюнери): на ці пристрої припадає 85% переглядів. Ще 15% ділять між собою мобільні та веб-пристрої. А от фільми за підпискою глядачі охоче переглядають як із великих екранів, так і з мобільних пристроїв. Ще однією функцією є можливість ставити ефір на паузу (Catch-up) та зберігати його в архіві. Понад 40% користувачів платформи користуються цією опцією.
«Розвиток «Київстар ТБ» дозволяє нам не тільки розвивати відповідальне ставлення до споживання легального контенту, а й надавати додаткові привілеї абонентам «Київстар». Так, всі абоненти «Київстар» можуть переглядати контент без плати за трафік або ж економити до 50% вартості телекомпослуг, обираючи тарифи «Київстар Все разом»» – сказав президент «Київстар» Олександр Комаров.
Нагадаємо, сервіс розпочав роботу в грудні 2019 року, об’єднавши «Домашнє телебачення» від «Київстар» та додаток Kyivstar Go TV. Зараз сервіс «Київстар ТБ» пропонує своїм користувачам 225 телеканалів, 70 з яких було запущено на платформі у другому півріччі 2020. VOD-бібліотека платформи зросла до 10 000 фільмів та серіалів із загальною тривалістю понад 50 тисяч годин.