Експерти Brand Finance Global 500 оприлюднили рейтинг найдорожчих брендів у світі.Результати опублікували на офіційному сайті.За рік вартість бренду Apple виросла на 87% і становить $263,6 млрд. Саме тому компанія посіла перш місце у рейтингу."Лише за перший день нового року клієнти магазину додатків App Store витратили 540 мільйонів доларів на покупку цифрових послуг", – зазначили у Brand Finance.2-ге місце посіла компанія Amazon із прибутком у розмірі $254,2 млрд. За рік вартість бренду виросла на 15%. 3-т. Сходинку віддали Google, вартість якого виросла лише на 1% і становить $191,2 млрд.У 10-ку найдорожчих брендів також увійшли:Microsoft – $140,4 млрд;
Samsung – $102,6 млрд;
Walmart – $93,19 млрд;
Facebook – $81,48 млрд;
ICBC – $72,8 млрд;
Verizon – $68,9 млрд;
WeChat – $67,9 млрд.До рейтингу100 найдорожчих брендів у світі увійшли 15 автомобільних компаній.