Рекламні доходи регіональних інформаційних сайтів у 2020 році зросли на 35%
Рекламні доходи регіональних інформаційних сайтів у 2020 році зросли на 35%

Рекламні доходи регіональних інформаційних сайтів у 2020 році зросли на 35%

Рекламні доходи регіональних інформаційних сайтів у 2020 році зросли на 35%

Попри карантини і локдауни, онлайн доходи регіональні видавці  у 2020 році зросли у порівнянні з 2019 роком. Про це повідомляє асоціація «Незалежні регіональні видавці України», яка провела традиційне щорічне опитування експертів з регіональних медіа щодо розвитку рекламного ринку в інформаційних онлайн проектах.

Відповідно до результатів дослідження, що середньозважене зростання доходів від реклами (без політики) на регіональних інформаційних сайтах за 2020 рік склало 35% у відношенні до 2019 року*.

Топовими сегментами рекламного ринку в опитуваних регіональних онлайн медіа минулого року були: медицина, заклади харчування, непродовольчі товари, нерухомість, будівельні матеріали та послуги.

«Прогноз цього показника на 2021 рік –трохи стриманіший, ніж минулорічний ріст. Опитувані представники локальних медіа очікують, що в 2021 році він складе 17% (відносно 2020)», - повідомляє асоціація.

Нагадаємо,  весною 2020 року через початок пандемії та запроваджений карантин відбулось падіння рекламного ринку.

*- Дані не включають рекламні доходи класифайдів та доходи від політичної реклами. Отримані дані є реальними, не прайсовими, доходами опитуваних інформаційних сайтів, з урахуванням всіх можливих знижок. Дані отримані в результаті опитування керівників рекламних відділів регіональних медіа України, що представляють центральну, північну, східну, західну та південну Україну.

Ілюстрація: MarTech Series

Теги за темою
Новини пандемія дослідження Ринок
Джерело матеріала
loader
loader