Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс
Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 1

Компанія NielsenIQ презентувала результати першого в історії комплексного дослідження гравців у відеоігри в Україні.

Згідно з ним, найпопулярнішою грою стала World of Tanks, найпопулярнішими жанрами – Puzzle, Vehicle Shooter та Shooter.

Більшість опитаних обирає для ігор смартфон і ПК.

Середній вік українського геймера – 31 рік, а основними мотивами захоплення відеоіграми стали бажання розслабитися, «вбити час» і відключитися від реальності.

Під час пандемії більшість українських гравців стали грати частіше, при цьому їх витрати на відеоігри практично не змінилися.

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 2

Найпопулярніші ігри.

За результатами дослідження NielsenIQ, найпопулярнішою грою в Україні є World of Tanks – 16% респондентів здебільшого грають в неї, а 26% опитаних мінімум один раз зіграли в гру за останній місяць.

В першу п’ятірку найпопулярніших ігор також входять FIFA20/FIFA21 (9% респондентів грають найчастіше і 17% – мінімум раз на місяць), Minecraft (8% і 19%), Grand Theft Auto V (7% і 12%) і Counter -Strike: Global Offensive (6% і 14%).

Десятку найпопулярніших ігор замикає World of Warcraft.

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 3

Найвідомішою грою також стала World of Tanks – шутер знають 81% українських гравців.

На другому місці Minecraft з 69% аудиторії, а на третьому – Dota 2 з 68%.

В першу п’ятірку зокрема увійшли FIFA 20/FIFA21 і World of Warcraft, на десятому місці опинилася League of Legends.

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 4

У що грають і на що витрачають.

Найпопулярнішими жанрами відеоігор в Україні стали Puzzle, Vehicle Shooter, Shooter і Simulation.

Найчастіше в ігри цих жанрів грають 12%, 11%, 10% і 10% гравців відповідно.

Час від часу українці в основному грають в ігри жанрів Shooter (38%), Simulation (32%), Action (31%) і Adventure (31%).

Найпопулярнішими жанрами відеоігор, на які респонденти витрачають гроші, є Vehicle Shooter (8%) і Sport (7%).

Середні місячні витрати на ігри цих жанрів становлять 242 гривні і 342 гривні відповідно.

Найбільше українські гравці витрачають на ігри в жанрах Fighting і RPG – 433 гривні та 617 гривень на місяць відповідно.

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 5

Смартфон і комп’ютер vs.

Station і Xbox.

Показово, що 44% українців найчастіше грають на мобільних пристроях, а 40% – на ПК.

При цьому ігрову консоль в якості основної платформи використовують тільки 15%.

73% гравців використовують смартфон або планшет для гри час від часу, ПК і консолі – 68% і 28% відповідно.

Station 5 планують придбати 29% респондентів, Xbox Series X/S – 7%, а обидві платформи – 10%.

А ось 55% гравців зовсім не планують купувати консолі нового покоління.

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 6

Коронавірус і відеоігри.

Пандемія коронавіруса вплинула на звички гравців в Україні.

Так,56% респондентів стали грати частіше в відеоігри, а рідше – всього 4%.

При цьому у 46% гравців, які платять за ігри, витрати під час пандемії залишилися незмінними, 31% стали платити більше, а 13% – менше.

Що стосується часу, який респонденти витрачають на ігри, то 1-3 години за грою в будні проводять 54%, а на вихідних – 43%.

На тиждень гравці в середньому грають 4 рази, при цьому майже 4 години виділяється на гру у вихідні.

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 7

Скільки витрачають на ігри.

У Free 2 Play-ігри 72% українських гравців грають найчастіше і 88% – час від часу.

В платні ігри з платною підпискою – 9% і 24% відповідно, а в платні ігри (разова покупка) – 18% і 40% відповідно.

Від 250 до 500 гривень на місяць на ігри витрачає 41% респондентів, ще 30% – до 250 гривень на місяць.

Ще 29% гравців витрачає більше 500 гривень на місяць.

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 8

Хто такий український гравець у відеоігри.

Згідно з дослідженням, 73% українських гравців проводять час за відеоіграми, щоб розслабиться, а 57% грають, щоб «вбити час».

37% назвали відеоігри способом провести час з друзями, при цьому 46% респондентів, які вибрали цей пункт, – гравці віком 19-25 років.

Середній же вік українського гравця – 31 рік, при цьому збережений гендерний баланс, в ігри грають як чоловіки, так і жінки практично у рівній пропорції.

65% респондентів дослідження живуть у шлюбі, а у 7 з 10 є одна або більше вищих освіт.

Результати дослідження українських геймерів від NielsenIQ: гра — WoT, FIFA, GTA, жанр — Puzzle, Shooter, середній вік — 31 рік, пристрій — смартфон і ПК, трати — 250-500 грн/міс - Фото 9

«Компанія NielsenIQ відома дослідженнями геймерів в США, і ми раді, що у нас з’явилася можливість провести дослідження цієї аудиторії в Україні.

Ми бачимо, що українські геймери багато в чому відповідають світовим тенденціям.

Зокрема, як у світі, так і в Україні був зафіксований сплеск інтересу до відеоігор під впливом пандемії.

Також ми бачимо інтерес українських гравців до мобільних платформ.

Те, що поки відрізняє наших гравців – це досить низький рівень використання ігрових консолей» – прокоментувала Тетяна Шевченко, керівник відділу досліджень споживачів та покупців Nielsen Україна та Білорусь.

(Открывается в новом окне).

Теги за темою
Ігри
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader