Компанія NielsenIQ презентувала результати першого в історії комплексного дослідження гравців у відеоігри в Україні.
Згідно з ним, найпопулярнішою грою стала World of Tanks, найпопулярнішими жанрами – Puzzle, Vehicle Shooter та Shooter.
Більшість опитаних обирає для ігор смартфон і ПК.
Середній вік українського геймера – 31 рік, а основними мотивами захоплення відеоіграми стали бажання розслабитися, «вбити час» і відключитися від реальності.
Під час пандемії більшість українських гравців стали грати частіше, при цьому їх витрати на відеоігри практично не змінилися.
Найпопулярніші ігри.
За результатами дослідження NielsenIQ, найпопулярнішою грою в Україні є World of Tanks – 16% респондентів здебільшого грають в неї, а 26% опитаних мінімум один раз зіграли в гру за останній місяць.
В першу п’ятірку найпопулярніших ігор також входять FIFA20/FIFA21 (9% респондентів грають найчастіше і 17% – мінімум раз на місяць), Minecraft (8% і 19%), Grand Theft Auto V (7% і 12%) і Counter -Strike: Global Offensive (6% і 14%).
Десятку найпопулярніших ігор замикає World of Warcraft.
Найвідомішою грою також стала World of Tanks – шутер знають 81% українських гравців.
На другому місці Minecraft з 69% аудиторії, а на третьому – Dota 2 з 68%.
В першу п’ятірку зокрема увійшли FIFA 20/FIFA21 і World of Warcraft, на десятому місці опинилася League of Legends.
У що грають і на що витрачають.
Найпопулярнішими жанрами відеоігор в Україні стали Puzzle, Vehicle Shooter, Shooter і Simulation.
Найчастіше в ігри цих жанрів грають 12%, 11%, 10% і 10% гравців відповідно.
Час від часу українці в основному грають в ігри жанрів Shooter (38%), Simulation (32%), Action (31%) і Adventure (31%).
Найпопулярнішими жанрами відеоігор, на які респонденти витрачають гроші, є Vehicle Shooter (8%) і Sport (7%).
Середні місячні витрати на ігри цих жанрів становлять 242 гривні і 342 гривні відповідно.
Найбільше українські гравці витрачають на ігри в жанрах Fighting і RPG – 433 гривні та 617 гривень на місяць відповідно.
Смартфон і комп’ютер vs.
Station і Xbox.
Показово, що 44% українців найчастіше грають на мобільних пристроях, а 40% – на ПК.
При цьому ігрову консоль в якості основної платформи використовують тільки 15%.
73% гравців використовують смартфон або планшет для гри час від часу, ПК і консолі – 68% і 28% відповідно.
Station 5 планують придбати 29% респондентів, Xbox Series X/S – 7%, а обидві платформи – 10%.
А ось 55% гравців зовсім не планують купувати консолі нового покоління.
Коронавірус і відеоігри.
Пандемія коронавіруса вплинула на звички гравців в Україні.
Так,56% респондентів стали грати частіше в відеоігри, а рідше – всього 4%.
При цьому у 46% гравців, які платять за ігри, витрати під час пандемії залишилися незмінними, 31% стали платити більше, а 13% – менше.
Що стосується часу, який респонденти витрачають на ігри, то 1-3 години за грою в будні проводять 54%, а на вихідних – 43%.
На тиждень гравці в середньому грають 4 рази, при цьому майже 4 години виділяється на гру у вихідні.
Скільки витрачають на ігри.
У Free 2 Play-ігри 72% українських гравців грають найчастіше і 88% – час від часу.
В платні ігри з платною підпискою – 9% і 24% відповідно, а в платні ігри (разова покупка) – 18% і 40% відповідно.
Від 250 до 500 гривень на місяць на ігри витрачає 41% респондентів, ще 30% – до 250 гривень на місяць.
Ще 29% гравців витрачає більше 500 гривень на місяць.
Хто такий український гравець у відеоігри.
Згідно з дослідженням, 73% українських гравців проводять час за відеоіграми, щоб розслабиться, а 57% грають, щоб «вбити час».
37% назвали відеоігри способом провести час з друзями, при цьому 46% респондентів, які вибрали цей пункт, – гравці віком 19-25 років.
Середній же вік українського гравця – 31 рік, при цьому збережений гендерний баланс, в ігри грають як чоловіки, так і жінки практично у рівній пропорції.
65% респондентів дослідження живуть у шлюбі, а у 7 з 10 є одна або більше вищих освіт.
«Компанія NielsenIQ відома дослідженнями геймерів в США, і ми раді, що у нас з’явилася можливість провести дослідження цієї аудиторії в Україні.
Ми бачимо, що українські геймери багато в чому відповідають світовим тенденціям.
Зокрема, як у світі, так і в Україні був зафіксований сплеск інтересу до відеоігор під впливом пандемії.
Також ми бачимо інтерес українських гравців до мобільних платформ.
Те, що поки відрізняє наших гравців – це досить низький рівень використання ігрових консолей» – прокоментувала Тетяна Шевченко, керівник відділу досліджень споживачів та покупців Nielsen Україна та Білорусь.
(Открывается в новом окне).