/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F4764f7bfa174d9d51d0242459bd95b73.jpg)
«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі
Заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Густєлєв повідомив, що вагоноремонтний завод КП «Київський метрополітен» уперше самостійно провів модернізацію рухомого складу.
Відремонтовано зчеп із 5-ти вагонів моделей 1981-1984 років випуску.
Найближчим часом повністю оновлений поїзд вийде на синю лінію столичного метрополітену.
«Практично ми маємо новий поїзд метро – зручний як для пасажирів, так і для машиніста.
Корпус вагонів зроблено зі склопластику, нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки.
У вагонах – нове дверне обладнання, вікна, салонне освітлення з використанням економних світлодіодних світильників тощо.
У кабіні машиніста встановлено новий пульт управління, кондиціонер, дзеркала заднього виду та лобового скла з електропідігрівом.
Також уперше у київському метрополітені застосована система візуального станційного інформування пасажирів у салоні вагонів, що відображає схему лінії метрополітену та місцезнаходження поїзда в реальному часі під час руху лінією», – повідомив заступник голови КМДА.
Олександр Густєлєв також звернув увагу, що у модернізованому поїзді підвищено надійність роботи електрообладнання та пожежної безпеки.
Усі матеріали й обладнання для капітального ремонту були закуплені у вітчизняних постачальників через систему електронних закупівель Pro.
Вартість модернізованого поїзда з 5-ти вагонів склала 35 млн грн.
.
Такий тип вагонів раніше не використовувався у столичній підземці.
Новий рухомий склад планується використовувати на зеленій лінії після відкриття нових станцій “Мостицька” та “Проспект Правди”.
(Открывается в новом окне).

