«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі
«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі

«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі

«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі - Фото 1

Заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Густєлєв повідомив, що вагоноремонтний завод КП «Київський метрополітен» уперше самостійно провів модернізацію рухомого складу.

Відремонтовано зчеп із 5-ти вагонів моделей 1981-1984 років випуску.

Найближчим часом повністю оновлений поїзд вийде на синю лінію столичного метрополітену.

«Практично ми маємо новий поїзд метро – зручний як для пасажирів, так і для машиніста.

Корпус вагонів зроблено зі склопластику, нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки.

У вагонах – нове дверне обладнання, вікна, салонне освітлення з використанням економних світлодіодних світильників тощо.

У кабіні машиніста встановлено новий пульт управління, кондиціонер, дзеркала заднього виду та лобового скла з електропідігрівом.

Також уперше у київському метрополітені застосована система візуального станційного інформування пасажирів у салоні вагонів, що відображає схему лінії метрополітену та місцезнаходження поїзда в реальному часі під час руху лінією», – повідомив заступник голови КМДА.

Олександр Густєлєв також звернув увагу, що у модернізованому поїзді підвищено надійність роботи електрообладнання та пожежної безпеки.

Усі матеріали й обладнання для капітального ремонту були закуплені у вітчизняних постачальників через систему електронних закупівель Pro.

Вартість модернізованого поїзда з 5-ти вагонів склала 35 млн грн.

«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі - Фото 2.

«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі - Фото 3

«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі - Фото 4

«Київський метрополітен» за 35 млн грн модернізував поїзд 80-х років випуску — тепер там корпус з склопластику, новий салон та інформер з місцезнаходженням в реальному часі - Фото 5

Такий тип вагонів раніше не використовувався у столичній підземці.

Новий рухомий склад планується використовувати на зеленій лінії після відкриття нових станцій “Мостицька” та “Проспект Правди”.

(Открывается в новом окне).

Теги по теме
Украина Киев Транспорт КГГА
Источник материала
loader
loader