Нова соцмережа Clubhouse лише за 15 днів зросла на 4,5 мільйона учасників
Нова соцмережа Clubhouse лише за 15 днів зросла на 4,5 мільйона учасників

Нова соцмережа Clubhouse лише за 15 днів зросла на 4,5 мільйона учасників

Clubhouse доступний користувачам iPhone за запрошеннями / фото REUTERS

За півмісяця нова соціальна мережа з голосовим спілкуванням Clubhouse набрала понад 4,5 млн нових учасників.

Хоча доступ до соцмережі можливий лише за запрошеннями та тільки користувачам iPhone, за даними аналітичної компанії App Annie, до 16 лютого Clubhouse зібрав уже 8,1 млн користувачів. При цьому ще 1 лютого кількість завантажень сягнула 3,5 млн.

Аналітики вважають, що причиною такої популярності могла стати реєстрація знаменитостей, зокрема Ілона Маска і Марка Цукерберга. Лише в США кількість завантажень у лютому перевищила 2,6 млн.

Сьогодні соцмережа також активно отримує шанувальників у Великобританії, Німеччині, Японії, Бразилії та Туреччині.

Що таке Clubhouse?

  • Clubhouse («Клабхаус») — це соціальна мережа, запущена у квітні 2020 року на iOS розробниками програмного забезпечення Alpha Exploration Co. Головний формат соцмережі — голосове спілкування. Учасникам доступні безліч клубів та віртуальних кімнат з бесідами на різні теми.
  • Приєднатися до соцмережі можуть користувачі iPhone за запрошеннями від інших учасників.
  • На тлі ажіотажу навколо Clubhouse у всьому світі почали з'являтися конкурентоспроможні аудіододатки. Придивляються до формату і популярні соціальні гіганти. Так, наприклад, Facebook, як повідомляється, перейшов до розробки власного продукту, націленого на конкуренцію з Clubhouse. 
  • У лютому 2021 року американський підприємець-винахідник Ілон Маск запросив для бесіди у Clubhouse президента РФ Володимира Путіна. У Кремлі пропозицію назвали цікавою.

Головні новини України та світу на ранок 19 лютого

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Переклад: Катерина Комолова

Теги за темою
Ілон Маск Соцмережі Facebook
Джерело матеріала
loader
loader