КИЇВ. 10 березня. УНН. Кабінет міністрів на засіданні у середу, 10 березня, схвалив законопроект про посилення інформаційної кампанії для протидії поширенню хвороби COVID-19 - йдеться про збільшення кількості безкоштовної соціальної реклами в ЗМІ. Про це повідомив представник уряду у парламенті, народний депутат Василь Мокан у Telegram-каналі, передає УНН.
Деталі
Зі слів Мокана, законопроектом пропонується тимчасово, на період здійснення заходів боротьби з коронавірусом, зобов'язати ЗМІ - розповсюджувачів реклами, діяльність яких повністю або частково фінансується з державного або місцевих бюджетів, додатково до обсягу соціальної реклами, визначеного частиною 4 статті 12 ЗУ "Про рекламу", розміщувати соціальну рекламу державних органів та органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, спрямовану на запобігання поширенню хвороби, пріоритетно і безкоштовно в обсязі не менше 5% ефірного часу, друкованої площі, відведених для реклами.
У пояснювальній записці до урядового законопроекту вказано, що його реалізація "не потребує додаткового фінансування з державного чи місцевого бюджетів".
Ним хочуть привернути увагу людей до роблем, пов'язаних з пандемією, змінити ставлення до заходів з попередження поширенню коронавірусу, підвищити обізнаність населення про епідситуацію щодо поширення COVID-19 у країні та світі, а також, як ним протидіють.
При цьому розробники законопроекту констатують, що через законопроект "можливі витрати розповсюджувачів реклами", однак вказують, що це короткострковий прогноз.