Таке рішення регулятор прийняв на своєму засіданні 11 березня.
Перевірка стосувалась результатів моніторинку за 11 травня 2020 року. Тоді було зафіксовано відхилення від програмної концепції: зменшення частки національного продукту (у тому числі власного виробництва) з 19 год. 30 хв./добу до 16 год. 09 хв./добу.
Також, регулятор виявив в ефірі телеканалу трансляцію реклами алкогольного напою торгової марки Marengo з 6 липня по 2 серпня після 23 години.
За словами Миколи Чернотицького, члена правління НСТУ, відповідального за адміністративно-господарський напрям і регіональний розвиток, відхилення від програмної концепції були зумовлені періодом карантину і показом проєкту «Всеукраїнська школа онлайн». Він запевнив що вони більше не повторяться.
Трансляцію реклами алкогольного бренду Микола назвав прикрою історією: «Відповідальність на нас і сейл-хаузу. Ми були змушені притягнути наших працівників до дисциплінарної відповідальності. Керівника, який відповідав за цей підрозділ було звільнено, двум працівникам було надано догану. Після цього в ефірі такі моменти не повторювались», - сказав він.
Як вже писав «Детектор медіа», через показ реклами алкогольних напоїв, НСТУ обіцяла застосувати дисциплінарні стягнення. Комерційний департамент ПАТ «НСТУ» перед ефіром зобов’язаний проводити моніторинг всієї реклами, яку транслюють на телеканалі.
Нагадаємо, перевірку Нацрада призначила «UA: Першого» 20 серпня 2020 року.
Ілюстрація: логотип каналу