У Києві заборонили розганятися до 80 км/год – а потім на 7 вулицях таки дозволили
У Києві заборонили розганятися до 80 км/год – а потім на 7 вулицях таки дозволили

У Києві заборонили розганятися до 80 км/год – а потім на 7 вулицях таки дозволили

Очікуваного збільшення швидкості руху транспорту до 80 км/год на 17 вулицях Києва з 1 квітня не буде. Про це повідомили у Київській міській державній адміністрації.

Пояснили це рішення тим, що жодна з 17 вулиць, де пом’якшували швидкісні обмеження, "не відповідає повністю необхідним критеріям". Комунальники, автодорожники та патрульні поліцейські під час перевірки виявили на тих вулицях високий рівень аварійності та тяжкості наслідків ДТП.

"Обстеження показало, що жодна з 17 вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, що визначені Правилами дорожнього руху та методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, а також чинним державним нормам та стандартам", – повідомив директор Центру організації дорожнього руху Віктор Черній.

За його словами, за останні 3,5 роки на вулицях, де дозволяли підвищення швидкості, загинуло 182 осіб, 1789 отримали травми. 

Однак уже сьогодні, 1 квітян столична влада змінила рішення і дозволила водіям їздити зі швидкістю 80 км/год на деяких дорогах. Про це заявив перший заступник голови Микола Поворозник, йдеться на сайті КМДА.

"Враховуючи суспільний резонанс, який викликало обмеження швидкісного режиму на низці столичних вулиць, місто спільно з поліцією вирішило дозволити рух окремими дорогами, визначеними рішенням Київської міської ради, зі швидкістю до 80 км/год", – зазначив Поворозник.

За його словами, мова йде про сім ділянок:

  • просп. Р. Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака);
  • вул. Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
  • Наддніпрянське шосе;
  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Столичне шосе (до вул. Академіка Заболотного);
  • вул. Саперно-Слобідська (від вул. М. Грінченка до Північного мосту);
  • просп. М. Бажана (від Північного мосту до Харківської площі).

"Водночас спільні робочі групи фахівців Центру організації дорожнього руху, поліції та інших зацікавлених осіб проведуть обстеження та аналіз швидкісного режиму, враховуючи містобудівну ситуацію, яка суттєво змінилася з моменту прийняття рішення Київрадою у жовтні 2018 року", – додав Поворозник.

Джерело матеріала
loader
loader