Сейлз-хаус Evident Media оголошує старт продажів прямої телевізійної реклами у матчах Чемпіонату Європи з футболу 2021. Про це повідомляє пресслужба.
Телеканал «Україна» транслюватиме «найцікавіші з поєдинків», зокрема, всі матчі за участю національної Збірної та фінальну частину змагань. Загалом цьогорічний чемпіонат – це 51 матч, які пройдуть з 11 червня по 11 липня у 12 європейських містах.
Evident Media пропонує спотне розміщення у рекламних блоках, що супроводжують матч, за однаковою ціною за окремий вихід для всіх клієнтів. Тобто рекламодавці, які упродовж року виходять в ефір інших телеканалів, можуть розміститись в матчах Євро-2021 на тих самих умовах, що й клієнти Evident Media. Інші сейлз-хауси не будуть проти такого розміщення, якщо бюджети їх клієнтів в цілому не будуть скорочені.
В усіх матчах чотири стандартних рекламних блоки – до та після кожного тайму. Окрім того, для розміщення буде доступна так звана «Золота хвилина» – це преміальні 60 секунд в тілі трансляції матчу, у проміжку між виконанням національних гімнів та свистком до початку першого тайму.
Рекламодавці можуть сформувати власний медіаплан розміщення в окремих блоках певних матчів на свій вибір або обрати один із стандартних пакетів розміщення, які пропонує сейлз-хаус. Пакети сформовані для різних типів рекламодавців, таргетовані під їх потреби та можливості. Вартість пакетного розміщення нижча, ніж аналогічне точкове розміщення.
Ті, хто підтвердить умови угоди до 30 квітня 2021 року, – отримають додаткову знижку -6%.
« Євро-2021 – особлива подія та один з найбільш привабливих періодів для рекламодавців. Де й коли б вони не розміщувались протягом року, це чудова можливість додатково заявити або нагадати про себе. Вихід під час Чемпіонату не потребує додаткової реклами: місце в рекламних блоках завжди розлітається, як гарячі пиріжки. Особливо це стосується найбільш обмеженого ресурсу – «Золотої хвилини» та преміум-позицій. Питання щодо розміщення під час Євро-2021 від потенційних клієнтів ми отримували ще наприкінці минулого року і нарешті маємо на них конкретні відповіді. Кілька рекламодавців, для яких вихід під час Чемпіонату підсилить рекламну кампанію на інших телеканалах, уже ведуть з нами активні переговори. То ж радимо не зволікати з рішеннями та стати частиною головної футбольної події року. До того ж, ми пропонуємо додаткову знижку для тих, хто це зробить до травневих свят», – коментує Антон Зінченко, директор Evident Media.
Нагадаємо, цього року Evident Media продає рекламу на каналах «Медіа Група Україна» та «Інтер медіа груп». Як уже повідомляв «Детектор медіа», у 2021 відбулася зміна конфігурації українського ринку телевізійної реклами. Умовний «альянс» трьох медіагруп StarLightMedia, «Медіа Група Україна» та Inter Media Group, який упродовж семи років, з 2013 року, протистояв групі «1+1 медіа», розпався. А натомість медіагрупи домовилися про формат 2 х 2: StarLightMedia та «1+1 медіа» об’єднались у «Преміум ТБ», а «Медіа Групи Україна» та Inter Media Group — у «Твоє ТБ».