Evident Media розпочинає продажі реклами у матчах Євро-2021
Evident Media розпочинає продажі реклами у матчах Євро-2021

Evident Media розпочинає продажі реклами у матчах Євро-2021

Evident Media розпочинає продажі реклами у матчах Євро-2021

Сейлз-хаус Evident Media оголошує старт продажів прямої  телевізійної реклами у матчах Чемпіонату Європи з футболу 2021. Про це повідомляє пресслужба.

Телеканал «Україна» транслюватиме «найцікавіші з поєдинків», зокрема, всі матчі за участю національної Збірної та фінальну частину змагань. Загалом цьогорічний чемпіонат – це 51 матч, які пройдуть з 11 червня по 11 липня у 12 європейських містах.

Evident Media пропонує спотне розміщення у рекламних блоках, що супроводжують матч, за однаковою ціною за окремий вихід для всіх клієнтів. Тобто рекламодавці, які упродовж року виходять в ефір інших телеканалів, можуть розміститись в матчах Євро-2021 на тих самих умовах, що й клієнти Evident Media. Інші сейлз-хауси не будуть проти такого розміщення, якщо бюджети їх клієнтів в цілому не будуть скорочені.

В усіх матчах чотири стандартних рекламних блоки – до та після кожного тайму. Окрім того, для розміщення буде доступна так звана «Золота хвилина» – це преміальні 60 секунд в тілі трансляції матчу, у проміжку між виконанням національних гімнів та свистком до початку першого тайму.

Рекламодавці можуть сформувати власний медіаплан розміщення в окремих блоках певних матчів на свій вибір або обрати один із стандартних пакетів розміщення, які пропонує сейлз-хаус. Пакети сформовані для різних типів рекламодавців, таргетовані під їх потреби та можливості. Вартість пакетного розміщення нижча, ніж аналогічне точкове розміщення.

Ті, хто підтвердить умови угоди до 30 квітня 2021 року, –  отримають додаткову знижку -6%.

« Євро-2021 – особлива подія та один з найбільш привабливих періодів для рекламодавців. Де й коли б вони не розміщувались протягом року, це чудова можливість додатково заявити або нагадати про себе. Вихід під час Чемпіонату не потребує додаткової реклами: місце в рекламних блоках завжди розлітається, як гарячі пиріжки. Особливо це стосується найбільш обмеженого ресурсу – «Золотої хвилини» та преміум-позицій. Питання щодо розміщення під час Євро-2021 від потенційних клієнтів ми отримували ще наприкінці минулого року і нарешті маємо на них конкретні відповіді. Кілька рекламодавців, для яких вихід під час Чемпіонату підсилить рекламну кампанію на інших телеканалах, уже ведуть з нами активні переговори. То ж радимо не зволікати з рішеннями та стати частиною головної футбольної події року. До того ж, ми пропонуємо додаткову знижку для тих, хто це зробить до травневих свят», коментує Антон Зінченко, директор Evident Media.

Нагадаємо, цього року Evident Media продає рекламу на каналах «Медіа Група Україна» та  «Інтер медіа груп». Як уже повідомляв «Детектор медіа», у 2021 відбулася зміна конфігурації українського ринку телевізійної реклами. Умовний «альянс» трьох медіагруп StarLightMedia, «Медіа Група Україна» та Inter Media Group, який упродовж семи років, з 2013 року, протистояв групі «1+1 медіа», розпався.  А натомість медіагрупи домовилися  про формат 2 х 2: StarLightMedia  та «1+1 медіа» об’єднались у «Преміум ТБ», а  «Медіа Групи Україна» та Inter Media Group — у «Твоє ТБ». 

Теги по теме
футбол Новости Рынок
Источник материала
loader
loader