«‎Чисте небо» спільно з IAB Ukraine розробили рекомендації щодо реклами на піратських сайтах
«‎Чисте небо» спільно з IAB Ukraine розробили рекомендації щодо реклами на піратських сайтах

«‎Чисте небо» спільно з IAB Ukraine розробили рекомендації щодо реклами на піратських сайтах

«‎Чисте небо» спільно з IAB Ukraine розробили рекомендації щодо реклами на піратських сайтах
«‎Чисте небо» спільно з IAB Ukraine розробили рекомендації щодо реклами на піратських сайтах

Антипіратська ініціатива «‎Чисте небо» спільно з партнером IAB Ukraine випустили гайд для рекламодавців, який допоможе учасникам рекламного ринку систематизувати підходи та інструменти у моніторингу ресурсів, які порушують права інтелектуальної власності. Про це повідомляє пресслужба ініціативи.

IAB Ukraine була створена для імплементації стандартів реклами в інтернеті, прийнятих у США. Її очільниця Анастасія Байдаченко розказує, що гайд містить ринкову екосистему від рекламодавців до правовласників: «Опис процесів моніторингу та формування переліку сайтів, до яких є претензії правовласників, пояснювали б позиції гравців ринку та давали технічні рекомендації, а також допомагали б проаналізувати потенційні «сірі» зони та сформувати перелік задач, вирішення яких індустрії ще потрібно буде знайти».

В’ячеслав Мієнко, керівник Ініціативи «‎Чисте небо», вважає, прозорість взаємодії між усіма гравцями ринку неможливо досягти без конструктивного діалогу. Для цього від всіх сторін потрібне чітке розуміння технічних процесів моніторингу та застосування інструментів, які дозволяють запобігти фінансуванню сайтів з нелегальним контентом. «Такий діалог розпочато і важливо, що в нього активно залучені саме учасники рекламного ринку — в цьому гайді вони діляться власним досвідом в ідентифікації сайтів, до яких є претензії правовласників, із застосуванням сервісу blacklist та власних інструментів, що буде корисним для колег. Аналіз цього живого досвіду у партнерстві з IAB Ukraine та залучення ще більшої кількості учасників до діалогу допоможе нам глибше зрозуміти позицію рекламодавців, за потреби покращити роботу сервісу blacklist та, тим самим, посилити захист права інтелектуальної власності в Україні», — резюмує В’ячеслав.

Ключовою цінністю гайду є досвід використання сервісу blacklist, яким поділилися рекламні платформи та агенції, зокрема поводження з технічними складнощами та власні прийоми для вдосконалення технології виявлення нелегальних ресурсів. 

Аліна Руль, Chief Digital Buying Officer Razom group, членкиня правління IAB Україна, зазначила, що попри  роботу з рекламодавцями упродовж 2020 року їх клієнти кілька разів потрапити в список тих, хто розміщувався на сайтах, до яких є претензії правовласників

Поки немає можливості відстеження подібних випадків на рівні моніторингу, Razom group розробили рішення, за допомогою якого блокують основне доменне ім’я ресурсу і в такий спосіб мінімізують ризики проявів своїх клієнтів на піратських сайтах.

Коля Рекеда, СМО MGID, та Павло Клименко, керівник департаменту відеореклами MGID, також поділились практиками контролю показу реклами на небажаних ресурсах. Зокрема, якщо рекламний код використовується через технологію iFrame на сторонніх браузерах, перевіряється наявність parent-сторінки і можливість отримання доступу до її href (гіперпосилання). Якщо певний домен відрізняється від дозволених або є порожнім, SSP (програмне забезпечення для продажу рекламних місць на сайті) повертає повідомлення про порушення правил розміщення і рекламний код припиняє роботу.

Олексій Подлесняк, Head of Buying & Implementation Admixer Advertising, зазначив, що якщо на веб-сайті відеоплеєр стоїть у safeframe/iframe (технологія показу оголошень), у такому випадку замість коректного кореневого домену веб-сайту у рекламному запиті передається загальний – CDN плеєра. Таким чином може з'явитись конфігурація, при якій blacklist не спрацює, бо запит оголошення не містить у собі URL з доменом партнера агентства, що підлягає блокуванню.

 «‎Вирішити питання передачі коректного URL від веб-сайту при розміщенні реклами можна за допомогою макросів та на рівні договору», - сказав він.

Ініціатива «‎Чисте небо» та IAB Ukraine планують випустити серію таких гайдів, кожен з яких буде присвячений різним аспектам питань реклами в контексті захисту прав правовласників. Мета — виробити грамотний, ефективний та зручний для всіх учасників рекламного ринку підхід, який дозволить припинити фінансування крадіїв контенту та зробить пов'язані процеси зрозумілими та прозорими. З повним текстом гайду можна ознайомитись за посиланням.

Нагадаємо, ініціатива «Чисте небо» підготувала пакет змін до законодавства, щоби посилити відповідальність за порушення авторських прав і унеможливити фінансування піратства. Зараз найбільшими джерелами такого фінансування є реклама та спонсорство. Тому ініціатива розробила положення щодо заборони реклами на ресурсах, внесених до міжнародного чорного списку Всесвітньої організації інтелектуальної власності (WIPO).

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader