Mercedes-Benz представив електричний флагманський седан EQS з запасом ходу до 770 км
Mercedes-Benz представив електричний флагманський седан EQS з запасом ходу до 770 км

Mercedes-Benz представив електричний флагманський седан EQS з запасом ходу до 770 км

Компанія Mercedes-Benz представила «зелену» альтернативу седану S-Class – електромобіль EQS.

Mercedes-Benz представив «перший представницький електромобіль в світі» – електричний флагманський седан EQS.

Повністю розроблений «з нуля» електромобіль порівняний розміром з традиційним S-Class Long W223.

В основі моделі лежить електрична модульна платформа EVA (Electric Vehicle Architecture), що дозволяє встановлювати агрегати різної потужності.Від «класичних» представницьких автомобілів Mercedes-Benz EQS відрізняється пропорціями кузова.

У електроседана короткий капот, довга кабіна і похила задня частина.

Зовні серійний автомобіль повністю повторює однойменний концепт 2019 року, дебютувавший на автосалоні у Франкфурті.

Від шоу-кара йому дісталися навіть висувні дверні ручки, що автоматично висуваються при наближенні водія.

Габаритна довжина серійного EQS – 5216 мм, ширина – 1926 мм, висота – 1512 мм.

Розмір колісної бази – 3210 мм.

Об’єм багажного відділення – 610 літрів, при складених спинках задніх сидінь 1770 літрів.

За заявою виробника, EQS може похвалитися найнижчим серед серійних легкових автомобілів коефіцієнтом опору Cx – 0,20.Основним елементом футуристичного інтер’єру Mercedes-Benz EQS став новий мультимедійний комплекс MBUX Hyperscreen.

Під склом шириною 141 см встановлені три дисплея: 12,3-дюймова панель приладів, 17-дюймовий центральний сенсорний екран і 12,3-дюймовий сенсорний екран розважальної системи переднього пасажира.

Працює комплекс на 9-ядерному процесорі і має 24 Гб оперативної пам’яті.

Центральний і пасажирський дисплеї відповідають на натискання віртуальних кнопок легкою вібрацією.

Також в стандартне оснащення седана увійшла аудіосистема преміум-класу Burmester з 15 динаміками потужністю 710 Вт.

На старті запропонують дві модифікації – EQS450 і EQS580.

Перша – заднеприводна з електродвигуном віддачею 329 к.

і 550 Нм крутного моменту.

Друга – повнопривідна з двома моторами сукупної віддачею 516 к.

і 828 Нм.

Батарея в обох випадках ємністю 107,8 к.

Вт • год.

Запас ходу – до 770 км.

Споряджена маса EQS450 – 2480 кг, EQS580 – 2585 кг.

Час прискорення з місця до 100 км/год – 6,2 і 4,3 секунди відповідно.

Максимальна швидкість обмежена електронікою на 210 км/год.

Mercedes-Benz EQS снащен повнокерованим шасі – колеса передньої і задньої осей повертаються у протилежних напрямках.

Серійне виробництво електроседана налагоджено на заводі Mercedes-Benz в Зиндельфингене.

У Європі продажі EQS стартують до кінця літа.

Мінімальний цінник – 110 тисяч доларів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes зробить з G-класу електромобіль, щоб конкурувати із Hummer.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Джерело матеріала
loader
loader