На сьогодні український ринок платного телебачення складає близько 7 мільярдів гривень за оцінкою керівника дивізіону «PayTV&Digital» StarLightMedia Миколи Фаєнгольда. Про це він розказав в інтерв’ю «Детектор медіа».
«Щодо кількості абонентів, ми прогнозували 4,2 мільйони абонентів, і саме така кількість підтвердилась. Це без урахування кардшарінгу, який ми не можемо поміряти. Якщо додати до згаданої цифри кардшарінг та антирепортинг, то ринок складе понад 5 мільйонів абонентів», – сказав він.
Усі зароблені кошти від роялті, яке медіагрупа отримує від провайдерів, вона інвестує у виробництво продукту.
Також Микола Фаєнгольд розказав про дистрибуцію сторонніх каналів, які входять до портфоліо StarLightMedia. Цього року до Setanta Sports доєднались Travel and Adventure. Ці мовники продаються окремо від пакету власних каналів медіагрупи.
«Setanta Sports – дорогий канал, його ціна від 12 центів, а Travel and Adventure – від 50 копійок, залежно від кількості абонентів», – сказав Микола.
Нагадаємо, за оцінкою «1+1», через пандемію ринок недобрав 1 млн абонентів.
Фото: пресслужба StarLightMedia