Ксенія Шнайдер та "Кураж" підтримають молодих дизайнерів. Ось як взяти участь у проєкті
Ксенія Шнайдер та "Кураж" підтримають молодих дизайнерів. Ось як взяти участь у проєкті

Ксенія Шнайдер та "Кураж" підтримають молодих дизайнерів. Ось як взяти участь у проєкті

Дизайнерка Ксенія Шнайдер та благодійна барахолка “Кураж” запусили спільну ініціативу для підтримки української фешн-промисловості та локальних брендів.

Протягом 2021 року на кожному “Куражі” з'явиться спеціальний корнер, у якому будуть представлені речі молодих ураїнських дизайнерів. Ксенія особисто відбере 10-20 брендів, які візьмуть участь у проєкті.

Подати заявку може кожен бажаючий — для цього необхідно заповнити анкету за посиланням. Кастинг для дизайнерів на перший “Кураж” стартував 5 травня.

“Перш за все бренд-учасник повинен мати українське походження, а бажано, і виробництво в Україні, — розповідає Ксенія про критерії відбору. — Тому що нам важливо підтримувати не тільки дизайнерів, але і ті робочі місця, які дизайнери формують як роботодавці. Також я буду дивитися на якість, унікальність і відповідність сучасності, яку транслює бренд”.

Участь у проєкті безкоштовна і, більш того, благодійна. "Кураж" відомий соціальною складовою своїх проєктів, і ця співпраця — не виняток. Протягом року організатори планують збирати добровільні благодійні внески від гостей і учасників, що будуть направлені на заміну швейного обладнання у Київському фаховому коледжі прикладних наук. На базі коледжу щорічно проходять практику більш ніж 300 студентів, з них близько 100 студентів — з порушенням слуху. Практична база коледжу потребує модернізації та заміни застарілого обладнання взуттєвого та швейного цехів на суму 250 000 гривень. Деяка техніка не змінювалася аж з 1957 року. За 6 років існування "Кураж" зібрав понад 33 мільйони гривень на благодійність, тому ідея має всі шанси на втілення. Окремий збір коштів також буде оголошено на платформі dobro.ua.

Ксенія Шнайдер та "Кураж" підтримають молодих дизайнерів. Ось як взяти участь у проєкті (фото 1)

Ініціатива kurazh х Ксенія Шнайдер opportunity corner продовжує ідею проєкту, який Ксенія запустила під час першого локдауну у 2020 році. Тоді дизайнерка організувала серію pop-up розпродажів Support Your Local в шоурумі свого бренду KseniaSchnaider. Так вона допомогла брендам, у яких немає власних точок продажу, а також підтримала українську індустрію моди, яка потерпає від наслідків карантину.

Ідея сподобалась засновниці “Куражу” Альоні Гудковій, і вона запропонувала співпрацю. "Ідея ділитись ресурсом дуже класна. І оскільки Кураж — зосередження колаборацій різного формату, я запропонувала розширити цю активність і взяти технічні та логістичні обов'язки на себе, — розповідає вона. — Сподіваюся, цей проєкт допоможе нам привернути увагу до української промисловості. І, можливо, надихне зайвий раз відмовитися від покупки іноземного мас-маркету на користь українського виробника".

За словами Ксенії, у проєкту велика ціль — підтримка української легкої промисловості: від навчальних закладів до виробництв. "Мені дуже приємно, що з камерних поп-апів, які я організовувала для дизайнерів під час карантину, все переросло у важливу і красиву ініціативу за підтримки Куражу та Альони Гудкової", — говорить Ксенія Шнайдер.

Заявки приймаються до 9 травня за посиланням. Відкриття корнеру заплановано на 15 та 16 травня — під час першого Куражу у 2021 році.

Смотрите также: Коллекция украинского бренда Sofia Lvovna заставит вас полюбить свое тело.

Ксения Шнайдер
Кураж Базар
Джерело матеріала
loader
loader