Clubhouse запускає додаток для Android
Clubhouse запускає додаток для Android

Clubhouse запускає додаток для Android

Clubhouse запускає додаток для Android
Clubhouse запускає додаток для Android
Це тестова версія додатку, яка поки доступна лише в США. В інших країнах він з'явиться за декілька тижнів.

Соціальна мережа Clubhouse 9 квітня повідомила про запуск додатку для операційної системи Android. Про це пише Reuters.

Це тестова версія додатку, яка поки доступна лише в США. У компанії сподіваються, що запуск версії на Android дозволить розширити ринок та залучити нових користувачів. Версія для Android вийде на інші англомовні ринки, а потім і на решту країн світу за кілька тижнів після запуску бета-версії в США.

За даними Sensor Tower, завантаження програми значно впали: з 9,6 мільйона завантажень у лютому до 900 тисяч завантажень у квітні. «Скорочення викликало питання про довготривалу життєздатність Clubhouse й про те, чи не був успіх пов’язаний з тим, що люди проводять більше часу вдома під час пандемії», – йдеться в повідомленні.

Раніше Clubhouse був доступний лише на iOS та за запрошенням. На деяких ринках, таких як Китай, запрошення продавали з аукціону на інтернет-базарах.

Як писав MediaSapiens, на початку травня 2021 року соцмережа Clubhouse повідомила, що почала тестувати додаток для телефонів, які працюють на Android й випустила бета-версію програми, доступ до якої отримали лише окремі користувачі. 

Соціальну мережу Clubhouse, в якій користувачі можуть спілкуватися голосом, запустили весною 2020 року. Популярною соцмережа стала після того, як в ній зареєструвалися Ілон Маск і Марк Цукерберг. Однак для того, аби отримати доступу в Clubhouse — потрібно мати запрошення.

Раніше MediaSapins детально описував, що таке Clubhouse і як він працює.

Також ми повідомляли, що соціальна мережа Clubhouse планувала залучити нові інвестиції, які б допомогли суттєво збільшити її вартість. Яку саме суму інвестицій хотіли залучити та з якими інвесторами планували співпрацювати — тоді не повідомлялося. Пізніше у ЗМІ ширилися повідомлення про те, що компанія Twitter нібито планує придбати соціальну мережу Clubhouse за чотири мільярди доларів. Зрештою соціальній мережі Clubhouse вдалося залучити нові інвестиції й закрити раунд фінансування серії C. Залучені інвестиції допомогли підвищити вартість Clubhouse до чотирьох мільярдів доларів. Однак суму інвестицій поки не розголошують.

Фото: unsplash

Теги за темою
Новини Соцмережі Інфопростір
Джерело матеріала
loader
loader