За десять років інтегральний показник телеперегляду знизився, а українці стали дивитися більше західних та українських фільмів, з ефіру зникли російські новини, контент «Інтера» став менш популярним серед аудиторії віком 18–54. Однак старша аудиторія віддає перевагу концертам «Інтера» «Перемога одна на всіх» та радянському кіно. А на «1+1» у лідерах несподівано опинився соратник Ахметова.
У День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні найкраще дивилися новини «1+1» та ICTV, кінопоказ на Новому каналі та привітання народного депутата від «Опозиційного блоку» Вадима Новинського на «1+1». Про це йдеться в топі програм за комерційною аудиторією 18–54 із вибіркою 50 тисяч+. Показники телеперегляду «Детектор медіа» отримав від Vizeum Ukraine.
Також у топі художні фільми українського виробництва. Насамперед це «Танк» виробництва ICTV спільно з PRO TV. Стрічка не прем’єрна — вона вперше вийшла в ефірі каналу у 2019 році й очолила топ із часткою 20,46 % за комерційною аудиторією. Відтоді канал повторює її щороку 9 травня. Це історія про битву радянських військ із нацистами за експериментальний танк Т-34.
Останню позицію в топі за комерційною аудиторією посіла прем’єра чотирисерійного телефільму каналу «Україна» «Сестричка». Це історія про вихованку дитячого будинку, яка втікає на фронт.
Ця картинка кардинально відрізняється від топу найкращих програм десять років тому. Адже тоді переважали російські серіали — «Вольф Мессінг», «Сволота», «Глухар». Ба більше, серед найпопулярніших програм були новини російського «Первого канала» (!).
У тренді були програми власного виробництва українських каналів — «Подорожуй Україною з Дмитром Комаровим» «1+1» та «Один за всіх» СТБ. До речі, програми, а не серіальний / фільмовий контент, почали бути популярними в День перемоги саме з 2014 року, коли з початком війни частина російських серіалів зникла з екранів. Тоді в топі найкращих програм за комерційною аудиторією не було фільмів та серіалів. Найкраща трансляція — «Вікна» СТБ, а далі «Холостяк», «Київ Вечірній» і навіть «Шустер live».
Цей топ за останні 10 років зазнав змін. Ще у 2019 році активна аудиторія віком 18–54 на рівні з «ТСН» дивилась у цей день «Подробиці», а заразом і інший контент «Інтера»: серіал «Ні кроку назад» про дівчину Тошку, яка пішла на війну, щоб убити Гітлера, та концерт «Перемога. Одна на всіх». Цей концерт незмінно був у топі ледь не щороку.
Зараз контент «Інтера» (концерт, новини, радянський кінопоказ, серіал «Ні кроку назад») 9 травня продовжує користуватися популярністю в аудиторії 18+. Ці проєкти отримали найвищі цифри разом з «Один за всіх» СТБ, новинами «1+1» та ICTV, серіалами «України».
Дані телепанелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс». Дані наведено для аудиторій 18+, 18–54, вибірки «Вся Україна» та «50 тис.+» за показниками rat % і shr %. Дані Overnight. Детальніше по показниках — у глосарії ІТК.