Лідер України в категорії ігристих вин компанія ARTWINERY анонсує вихід на ринок власної імпортної новинки - Prosecco Vittorio.
Vittorio створено в Італії з класичного для Prosecco винограду сортів Глера і Піно Нуар одного року врожаю. Торгова марка буде представлена двома видами Vittorio Prosecco DOC Extra Dry і Vittorio Prosecco DOC Rosé Extra Dry.
«Prosecco - перспективна категорія винного ринку сьогодні, що постійно зростає. На наше замовлення Vittorio було створено кращими італійськими виноробами. Адже, виходячи на ринок під ім'ям Artwinery, продукт не повинен поступатися якістю наших власних ігристих вин», - прокоментував генеральний директор компанії Ігор Толкачов. Крім того, в міжнародній винній спільноті 2021 називають роком Prosecco Rose. Тому компанія Artwinery, як лідер ринку, не могла не розширити портфель брендів одним з найулюбленіших напоїв українців», - додав він.
Vittorio - це витончене легке ігристе з неймовірним ароматом. Воно ідеальне як для освіжаючого аперитив, так і в якості універсального супроводу до страв, тим паче напередодні літнього сезону.
«Ми дуже ретельно підходимо до вивчення сучасних ринкових трендів і переваг споживача при формуванні нашого портфелю. В останні роки просекко демонструє значне зростання. Тому ми об'єднали моду як на просекко, так і на розе, яке також в останні роки все більше і більше завойовує любов споживачів», - прокоментувала Надія Швець, директор з маркетингу Artwinery.
У Artwinery впевнені в успіху Vittorio, що відкриває сезон новинок компанії. Так, зовсім скоро ринок України побачить цілу серію нових як імпортних, так і власних брендів. Vittorio вже доступне для продажу у власному інтернет-магазині виробника