Мінцифри запустило платформу і чат-бот для спілкування населення з місцевою владою
Мінцифри запустило платформу і чат-бот для спілкування населення з місцевою владою

Мінцифри запустило платформу і чат-бот для спілкування населення з місцевою владою

На сьогоднішній день чат-бот вже працює в 21 громаді в 9 областях / Ілюстрація REUTERS

Міністерство цифрової трансформації запустило платформу і чат-бот "СВОЇ", за допомогою якого громадяни зможуть спілкуватися з місцевою владою, отримувати консультації щодо державних сервісів, підтримувати місцеві петиції, брати участь в опитуваннях і дізнаватися новини своєї громади через смартфон.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив керівник директорату регіональної цифровізації Мінцифри Вадим Бортник на онлайн-презентації.

"Сьогодні у нас презентація платформи та чат-бота "СВОЇ"... Це великий крок для наближення людей до місцевої влади, для поліпшення комунікації між ними", - сказав він.

За словами Бортника, платформа "СВОЇ" надаватиме місцевій владі можливість безплатно створювати якісні та функціональні сайти громад.

На презентації також повідомили, що чат-бот доступний в месенджерах Telegram і Viber.

На сьогодні чат-бот вже працює у 21 громаді в 9 областях.

"Серед найбільших міст, в яких працюватиме чат-бот, - Одеса, Луцьк, Вінниця, Кам'янське, Тернопіль, Хмельницький та Сіверськодонецьк», - зазначили в Мінцифри.

Платформа "ВзаємоДія"

17 травня Міністерство цифрової трансформації запустило місцеві петиції в мобільному додатку для оцифрованих документів і послуг "Дія" і на платформі електронної демократії "ВзаємоДія".

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: Павло Степанець

Джерело матеріала
loader
loader