/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2F1f22b68469a9ace9693a59ce13e4ed2f.jpg)
Росію запідозрили у причетності до чорного піару проти вакцин
КИЇВ. 26 травня. УНН. Британське PR-агентство Fazze, судячи з усього пов'язане з Росією, пропонувало відеоблогерам і інфлюенсерам в соцмережах великі суми в обмін на антирекламу вакцини Pfizer/BioNTech, пише The Guardian, передає УНН.
Деталі
"Французькі і німецькі ютубери, блогери і впливові особи отримали гроші від PR-агентства з очевидними зв'язками з Росією, яе нібито базується у Великій Британії, щоб вони говорили своїм передплатникам неправдиву інформацію, що вакцина Pfizer/BioNTech є причиною сотень смертей", - пише видання.
Зазначається, що Fazze, яка називала себе "інфлюенсерською маркетинговою платформою,.. що з'єднує блогерів і рекламодавців", стверджувала, що базується на 5 Percy Street в Лондоні, але не зареєстрована там. У вівторок вона закрила свій веб-сайт і закрила свій аккаунт в Instagram.
Минулого тижня агентство зв'язувалося з кількома французькими ютьюберами, що займаються питаннями охорони здоров'я та науки, і просило їх поганою англійською "пояснити,.. що рівень смертності серед вакцинованих Pfizer майже в 3 рази вище, ніж серед вакцинованих AstraZeneca", йдеться у матеріалі.
Інфлюенсерів, як повідомляєтьс, просили опублікувати посилання на YouTube, Instagram або TikTok на повідомлення в Le Monde, Reddit і на веб-сайті Ethical Hacker про витік звіту, що містить дані, які нібито підтверджують це твердження.
Стаття в Le Monde присвячена даним, нібито вкраденим російськими хакерами з Європейського агентства з лікарських засобів і пізніше опублікованими в даркнеті. Він не містить інформації про показники смертності. Сторінки на двох інших сайтах були видалені.
Інфлюенсерів просили сказати своїм передплатникам, що "основні засоби масової інформації ігнорують цю тему", і запитати: "Чому деякі уряди активно купують вакцину Pfizer, яка є небезпечною для здоров'я людей?", пише видання. Зробити це вони повинні були так, ніби це їх незалежна точка зору.
Одним з тих, хто отримав пропозицію, був французький блогер Лео Грассет, ютьюбер з приблизно 1,2 млн підписників. Він виклав в Twitter скріншоти листування, додавши, що заплатити блогерам за це обіцяли стільки, скільки вони попросять.
Je sais que c'est du pain béni pour les complotistes, mais bon ça me semble important de montrer que vos youtubeurs/tiktokeurs favoris peuvent être les porte-paroles de ce qui semble être un conflit commercial dans ce cas précis (I guess)
— Léo Grasset (@dirtybiology) May 24, 2021
Доповнення
За даними ВООЗ, у всьому світі станом на 25 травня 2021 року було зареєстровано 167 011 807 підтверджених випадків COVID-19, включаючи 3 472 068 випадків смерті. Станом на 23 травня 2021 року у світі введено 1 489 727 128 доз вакцин.

