![Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю](https://thumbor.my.ua/nylMTIgsYcca-mwznpCXqVW7TqQ=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F7090daa04a0b8e3495e5872bbc8d54be.jpg)
Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю
![Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю](https://thumbor.my.ua/LbT9lQl5cYeGI15nF9W8B-KeQKE=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fca8c885d6d3b0c69bdc045f1a0c43587.jpg)
![Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю](https://thumbor.my.ua/IrzZZtkCq00LSBlwsUUE3yTtlQY=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb81fc04e8a060f138b441e5a6926e647.jpg)
Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку Новому каналу через ознаки порушень у рекламі та спонсорстві. Таке рішення регулятор прийняв 27 травня на своєму засіданні.
За результатами моніторингу 24 лютого 2021 року о 18:24 телеканал транслював програму «Варто знати», в якій не було зазначено імені автора чи авторів та адреси виробника програми. Також у цій програмі під час виступів директора заводу Akkerman Distillery Ілони Надводської, директора з маркетингу Aznayri Ольги Оширової та у закадровому голосі ведучої поширено інформацію про діяльність підприємства і споживчі якості торгівельної марки алкогольної продукції Aznayri.
Також регулятор отримав скарги від громадян щодо цього ефіру.
Нацрада вважає, що такий контент можна розцінити як приховану рекламу алкоголю.
Перевірка пройде з 11 по 25 червня 2021.
Нагадаємо, у березні 2021 року Суспільний мовник отримав попередження через рекламу алкоголю.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)