Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю
Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю

Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю

Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю
Нацрада перевірить Новий канал через ознаки прихованої реклами алкоголю

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку Новому каналу через ознаки  порушень у  рекламі та спонсорстві. Таке рішення регулятор прийняв 27 травня на своєму засіданні.

За результатами моніторингу 24 лютого 2021 року о 18:24 телеканал транслював програму «Варто знати», в якій не було зазначено імені автора чи авторів та адреси виробника програми. Також у цій програмі під час виступів директора заводу Akkerman Distillery Ілони Надводської, директора з маркетингу Aznayri Ольги Оширової та у закадровому голосі ведучої поширено інформацію про діяльність підприємства і споживчі якості торгівельної марки алкогольної продукції Aznayri.

Також регулятор отримав скарги від громадян щодо цього ефіру.

Нацрада вважає, що  такий контент можна розцінити як приховану рекламу алкоголю.

Перевірка пройде з 11 по 25 червня 2021.

Нагадаємо, у березні 2021 року Суспільний мовник отримав попередження через рекламу алкоголю.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader