Традиційно до Дня захисту дітей публікую підбірку топових цікавинок від Суспільного мовлення для дітей та молоді:
- Проект UA:Першого «Шо? Як?» знайомить юних глядачів зі світом несподіваних відкриттів і наукових експериментів. Наприклад, обговорюємо питання «Звідки береться світло?», «Як бачить змія?», «Що можна побачити у космосі?», «Що таке ГМО?». Разом з ведучим Олександром Колядою таємниці навколишнього світу розкриває команда допитливих дітлахів, які допомагатимуть проводити експерименти й вивчати закони природи.
- Про історію українського скаутського руху — слухайте у трисерійному радіофільмі «Пласт. український скаутинг» від Українського радіо.
- Молодіжне інформаційно-розважальне радіо «Промінь», точно найкраще радіо для широкої молодіжної аудиторії. Там виходить чудове ранкове шоу, а також програма Майкла Щура і не тільки. Мережа «Променя» за останні роки істотно зросла і зараз охоплює 64 населених пункти у 24 областях України, серед них 19 — обласні центри. В Києві слухайте на 97.2 FM, всі частоти тут: ukr.radio/maps. Також слухайте в додатку suspilne.radio на Android та iOS.
- Онлайн-радіостанція «Казки», які записані командами Українського радіо та цифрових платформ НСТУ за участі зірок шоу-бізнесу. Якщо ви вже виросли, вам все одно буде цікаво, спробуйте ????
- Слухайте та дивіться нові випуски Проекту талантів «Я – віртуоз!» від Симфонічного оркестру Українського радіо, що відкриває юних українських виконавців-інструменталістів для широкої аудиторії радіо та телебачення.
- Для поціновувачів класики — «Вечірня колисанка» на Радіо Культура виходить щодня о 18:50.
- Для школярів — щодня на Українському радіо, найбільшій радіомережі та найпопулярнішому розмовному радіо країни, виходить пізнавальна передача «Модуль знань» о 16:10.
А хто не бачив, то дуже раджу передивитися попередні розкішні телепроекти: лялькове шоу «Додолики» для малят від «UA: Першого», унікальний формат для українського ТБ — про дружбу, взаємопідтримку, вирішення проблем, з якими стикаються сучасні діти. А також молодіжний (і не тільки) скетчком «Лайфхак українською» від «UA: Першого», з яким ви легко опануєте грамотну українську мову.
Окремо варто розповісти про роботу Наглядової ради Суспільного мовлення з уніфікації підходів до створення дитячого та молодіжного контенту та підвищенню пріоритетності цього напряму роботи в компанії.
На початку 2017 року за моєю ініціативою Наглядова рада визначила одним із шести основних напрямів діяльності НСТУ такий: «Особливий акцент має бути зроблений на мовлення для дитячої та молодіжної аудиторії, спрямоване на формування цінностей та компетентностей нових членів суспільства, спроможних успішно конкурувати у сучасному відкритому світі та, водночас, гарантувати для себе постійну безпеку середовища існування».
На виконання завдань в межах цього напряму була розроблена та затверджена у 2020 році Концепція дитячого та підліткового мовлення, втілення якої дозволить підвищити пріоритетність роботи з аудиторіями дітей, підлітків, юнаків, а також їхніх батьків, дідусів і бабусь, разом з якими діти споживають медіаконтент.
Цьогоріч уперше відбувся мистецький конкурс, за результатами якого замовили виробництво контенту у зовнішніх продакшенів, при цьому контент має відповідати Концепції дитячого та підліткового мовлення. Усього в конкурсах узяло участь 44 проекти. За результатами усіх етапів перемогу здобули п'ять українських компаній-виробників, і вже цього року розпочнеться виробництво чотирьох проектів-переможців.
Крім згаданих проектів, також плануємо проведення нашого традиційного мега-івенту,
що збирає біля екранів та приймачів мільйонні аудиторії — «Радіодиктант національної єдності» у листопаді. Не пропустіть!