/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F02d333f182e93dd37fdfbc874a502524.png)
Кулер замість дітей: у Росії бренд презервативів зняв кліп про плюси бездітного життя
Російське представництво бренду презервативів Vizit до Міжнародного Дня захисту дітей випустило кліп "День захисту від дітей" про плюси бездітного життя. Пісню написав фіналіст російського шоу "Голос. 8 сезон" Антон Токарєв.
Кліп на пісню опублікований на YouTube-каналі бренду.
"Мені ніколи не доводилося платити аліменти. Мене не намагався ніхто отруїти заради квартири в центрі. Якщо вдома когось я б'ю ременем, значить, побачення пройшло не дарма. Якщо я вдаряюся мізинцем вдома, можу голосно крикнути: "Б***ь", – звучить у пісні.
"Можна просто поставити кулер поруч з ліжком, коли настане старість", – співає він.
За словами директора з цифрових технологій Vizit Максима Наумова, цією піснею Vizit не пропагує ідеї чайлдфрі:
"Ми хочемо, щоб молоді пари були готові до планування дітей та зважено ставилися до батьківства".
Користувачі у мережі по-різному сприйняли кліп: "Але ж можна просто не займатися гетеросексом, і не буде таких проблем", "Як добре, що у яжмам немає часу це дивитися та залишати гнівні коментарі", "Загалом ролик миленький. Але вже дуже сильний упор на захист від дітей", "Шкода, що батьки творців, натхненників та учасників цього л**нопіара не захищалися (під час сексу)».
Вас також можуть зацікавити новини
- У Росії стриптизер-коханець розводив на мільйони і чоловіків, і жінок (фото)
- У Росії "священик" - бітбоксер закликав покаятися і прославився в мережі: в РПЦ обурюються (відео)
- TikTok-блогерка з Пітера кидалася під автомобілі заради ефектного відео
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Катерина Шварц

