/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fd2bc2d3cf1d84eb6f111a9347689a4b4.jpg)
Як перевірити наявність кондиціонера в вагоні: інструкція від "Укрзалізниці"
Подорожі потягом в спекотну погоду часто стають справжньою каторгою. Пасажири "Укрзалізниці" нерідко скаржаться на зачинені вікна та відсутність кондиціонування в потязі. "Укрзалізниця" обладнала кондиціонерами майже половину своїх вагонів. Перед покупкою квитка пасажир має змогу дізнатися, чи встановлена система охолодження повітря в конкретному вагоні.
Як перевірити наявність кондиціонеру в потязі
За словами "Укрзалізниці", кондиціонери вже встановлені в деяких старих вагонах, а також в усіх нових вагонах, які купає компанія. Окрім того, кондиціонерами оснащені всі поїзди Інтерсіті+.
Уточнити інформацію про наявність кондиціонера можна при покупці білета в касі вокзалу. При бронюванні білетів онлайн перевірити цю інформацію можна на сайті "Укрзалізниці". У ній вагони без кондиціонування мають відповідну позначку на сторінці вибору місця, поряд із типом вагона. Якщо позначки немає, то кондиціонер у вагоні наявний.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fc870d7a84fb9a56266cfc5f07706846d.png)
У вагоні з кондиціонером температура повинна становити від +22 до +26°C. На початку подорожі вона може бути трохи вищою, адже система кондиціонування працює лише під час руху потяга. За 20 хвилин руху вагон поступово охолоджується.
Якщо під час поїздки температура у вагоні значно підвищилася, або кондиціонер не працює, варто звернутися до провідника або начальника поїзда. Пасажиру можуть запропонувати місце у вагоні з кондиціонером. За необхідності також можна звертатися до контактного центру "Укрзалізниці" за номером: 0-800-503-111.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Катерина Пулатова

