Власник газети «Україна молода» Михайло Дорошенко розповів «Детектору медіа» про виклики, які стоять перед виданням у рік його 30-річного ювілею та анонсував посилення присутності в інтернеті, зокрема, через модернізацію сайту.
Дорошенко зауважив, що зараз економічні обставини для «України молодої», як друкованої газети є складними, однак вже найближчим часом видання модернізує та посилить свій сайт.
«У нас вже багато років паралельно працює сайт, і надалі ми більше зараз думаємо про розвиток сайту, і найближчі півроку ми плануємо значно посилити його і модернізувати. Об’єктивно ми бачимо, що частина читачів переходить в електронний формат», – зауважив головред.
На думку Дорошенка, з економічної точки зору святкування газетою 30-річного ювілею іноді навіть видається нереальним: «Особливо з огляду на збільшення тарифів "Укрпошти" на доставку, а також здорожчання газетного паперу через коливання валютного курсу, адже такий папір майже на 100% імпортований».
За словами Дорошенка, видання вистояло у складних економічних обставинах, «без особливої допомоги держави, що є обурливим, адже йде війна за світогляд, йде боротьба з пропагандистськими атаками з боку Росії».
Дорошенко додав, що пандемія (особливо під час жорсткого карантину) позначилась на накладах газети, але несуттєво, головною проблемою для видання наразі є підвищення тарифів «Укрпошти» на доставку підписникам.
«"Укрпошта" практично кожного року підвищує тарифи на доставку, але ми намагаємося зі свого боку, мінімізувати здорожчання передплатної ціни», – зауважив Дорошенко.
Загалом, найактивніше друковане видання читають у центральних областях України: Вінницькій, Житомирській, Кіровоградській, Полтавській, певною мірою, Сумській, Чернігівській областях: «До окупації, отримували листи з Криму, а зараз маємо передплатники на контрольованій Україною частині Донбасу».
Дорошенко відзначив, що «Україна молода» принципово стоїть на державницьких позиціях і вважає, що заснування газети 4 липня 1991 року є одним із провісників відродження державності.
«Ми принципово національне українське видання. Ми займаємо українську державницьку позицію, наші пріоритети: утвердження національних цінностей, ідентичності і саме для цього акцентуємо увагу на унікальних матеріалах з історії, культури…Зараз ми друкуємо багато інформації, якої немає в підручниках, і, зокрема, отримуємо від читачів, і учителів листи, іноді навіть дискусійні. Тобто, підтримуємо зворотній зв’язок з нашими читачами, що є нетиповим для нашого часу», – резюмував Дорошенко.
Перший номер газети вийшов друком 4 липня 1991 року, загалом у світ вийшли 5 797 номерів паперової газети за 30 років. Нині у щоденному режимі друковану версію доповнює інформацією команда сайту «УМ».
Фото: колектив «Україна молода»