За обрахованого клієнта і розбитий акваріум "Нова пошта" заплатить штраф у понад 300 млн
За обрахованого клієнта і розбитий акваріум "Нова пошта" заплатить штраф у понад 300 млн

За обрахованого клієнта і розбитий акваріум "Нова пошта" заплатить штраф у понад 300 млн

"Нова пошта" оскаржує рішення в суді.

Через скарги клієнтів інспектори Держпродспоживслужби провели перевірки відділень "Нової пошти" у Харківський області. За пошкоджені посилки компанія наразі має сплатити штраф. 

Про це повідомляється на сайті відомства.

Так, 27 січня 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області звернувся громадянин, який поскаржився на те, що акваріум, який доставляла "Нова пошта", прийшов розбитий. За його словами, компанія відмовилася компенсувати вартість товару, зазначену у поштовій декларації.  

"За законом у подібних випадках проводяться позапланові перевірки. 15 березня 2021 року працівники Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області прийшли з позаплановою перевіркою за зазначеною скаргою до відділення №49, проте з’ясувати, чи були порушені права споживача, не вдалося, оскільки уповноваженою особою – керівником відділення – не були надані необхідні документи. Процедура перевірки відбувалася у повній відповідності до вимог діючого законодавства, у тому числі, була зафіксована на  відео", - йдеться в повідомленні.

Працівники Держпродспоживслужби звернулися до керівництва відділення з вимогою надати документи для проведення перевірки у строки, встановлені законодавством – протягом трьох днів. Це не було зроблено, що є порушенням.

Штраф, передбачений законодавством у цьому випадку, становить від 1 до 10% вартості продукції, реалізованої юридичною особою за попередній календарний місяць. 11 травня ТОВ "Нова пошта" листом було повідомлено про час, дату і місце розгляду справи про накладання штрафних санкцій. Однак жодних заперечень з приводу встановлених порушень не надійшло і представники ТОВ "Нова пошта" на розгляд справи не з’явилися", - йдеться в заяві.  

28 травня Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області було винесено постанову про накладення стягнень на суму 151 мільйон гривень, що становить 10% від обсягу реалізованої продукції. Наразі "Нова пошта" оскаржує це рішення у суді.

10 березня 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області звернувся громадянин, який скаржився на те, що його обрахували у відділенні №3 ТОВ "Нова пошта" м. Чугуїв.

Затребувані в ході перевірки документи так само не були надані, і 2 липня Держпродспоживслужбою було винесено постанову про накладення стягнень у розмірі 174 мільйони гривень, що становить 10% від обсягу реалізованої продукції ТОВ "Нова пошта" за березень 2021 року.

Читайте також: 

  • "Нова пошта" підвищує тарифи: коли та наскільки зростуть ціни на послуги
  • "Нова пошта" змінює умови зберігання посилок: деталі

"Нова Пошта" пропонує винагороду за допомогу в затриманні чоловіка, який пограбував відділення

"Нова Пошта" пропонує винагороду за допомогу в затриманні чоловіка, який пограбував відділення
Джерело матеріала
loader
loader