"Нова пошта" знищила посилку за 2800 доларів
"Нова пошта" знищила посилку за 2800 доларів

"Нова пошта" знищила посилку за 2800 доларів

Компанія з надання послуг експрес-доставки "Нова пошта" знову потрапила в скандал.

На цей раз до представництва сервісу в Facebook звернувся обурений відправник, який власноруч упакував товар, позначив його як крихкий, однак, не дивлячись на всі запобіжні заходи, одержувачу замовлення прийшло сильно пошкодженим.

Суть претензії користувача послуг "Нової Пошти"

9 липня на Facebook-сторінці "Нової Пошти" з'явилося звернення Давида Хусаїнова, в якому він скаржився на неякісний сервіс компанії. Чоловік повідомив, що замовив послугу кур'єрської доставки, попередньо надійно упакувавши для клієнта понад 300 моделей літаків.

"Нова пошта" знищила посилку за 2800 доларів - Фото 1
Скрін звернення до "Нової пошти" у Facebook

За його словами, звертаючись за послугою вивезення посилки з адреси, він зробив акцент на тому, що товар є крихким і попросив, щоб на упаковку наклеїли відповідний стікер. Кур'єр, якому він продублював прохання, заспокоїв, що все буде зроблено як потрібно.

Однак, отримавши посилку, клієнт виявив, що на всіх 62 коробках відсутній стікер "крихке", а літаки в коробках виявилися розбитими при тому, що всі разом моделі коштують 2,8 тисяч у.о. Відповідно, клієнт відмовився від товару.

"Нова пошта" знищила посилку за 2800 доларів - Фото 2
Одна з фотографій пошкодженого товару

Звернувшись за поясненнями до кур'єра, чоловік почув, що той нібито не стикався раніше з подібними ситуаціями. А на претензію і вимогу компенсації юридичний відділ "Нової пошти", за словами відправника, не поспішав відповідати. У зв'язку з ситуацією чоловік заявив, що більше не хоче мати справу з "Новою Поштою".

Реакція представників компанії на звернення

Варто відзначити, що співробітники компанії оперативно відповіли обуреному користувачеві своїх послуг і висловили жаль у зв'язку зі сформованою ситуацією.

"Нова пошта" знищила посилку за 2800 доларів - Фото 3

Вони також попросили Давида написати номер накладної для з'ясування.

На третій день після звернення адміністрація погодила компенсацію та анулювання вартості доставки товару.

"Нова пошта" знищила посилку за 2800 доларів - Фото 4

Крім того, "Нова пошта" спробує згладити ситуацію подарунками.

Раніше ми повідомляли, що клієнти "Нової Пошти" матимуть можливість управляти доставкою своєї посилки в режимі онлайн.

Також MY.UA писав, що українська компанія здобула грандіозну перемогу на конкурсі в США.

Щоб не пропустити найцікавіші новини - читайте нас в Telegram і Viber.

Джерело матеріала
Автор статті
Катерина Танчик
Катерина Танчик
Редактор новин
loader
loader