Франція та Німеччина проти заборони авто на ДВЗ: назріває конфлікт з ЄС
Франція та Німеччина проти заборони авто на ДВЗ: назріває конфлікт з ЄС

Франція та Німеччина проти заборони авто на ДВЗ: назріває конфлікт з ЄС

Як відомо, Євросоюз збирається до 2035 року на 100% заборонити продаж автомобілів із бензиновими та дизельними двигунами.

Утім, за інформацією Automotive.

News, така ідея не надто подобається Франції та Німеччині, які виступають за більш тривалий період поетапної відмови продажу машин на ДВЗ.

Так, неназваний французький чиновник в офісі президента Еммануеля Макрона заявив, що французький уряд підтримує цілі, згідно з якими автовиробники до 2030 року повинні скоротити викиди на 55% порівняно з рівнями 2021 року.

У той же час, адміністрація Макрона прагне того, щоб гібриди, які підключаються, залишалися на ринку якомога довше.

У той час як підхід ЄС спрямований на скорочення викидів на 65 відсотків порівнянно з рівнями 2021 року до 2030 року і зниження їх до нуля до 2035 року, передає Фокус.

Пропозиція Макрона з’явилася після зустрічей з керівниками таких підприємств, як Stellantis і Renault, а також таких постачальників, як Valeo, Faurecia і Plastic Omnium.

Багато автовиробників були захоплені зненацька планами ЄС, які фактично зроблять гібриди непотрібними після 2035 року.

Міністр транспорту Німеччини Андреас Шоєр також підтримав цю тему в коментарі німецькому агентству DPA.

"Всі виробники легкових і вантажних автомобілів знають про наближення більш строгих еконорм.

Але вони повинні бути технічно здійсненними", – зазначив він, додавши, що необхідно проявляти більшу поблажливість до гібридів і приділяти більше уваги водню.

Окрім того, багато автовиробників серйозно стурбовані з приводу робочих місць, які можуть бути втрачені в разі переходу на електромобілі.

За меншої кількості рухомих частин виробництво електрокарів є менш трудомістким.

Так, в La Plateforme Automobile (PFA), основній лобістській групи Франції в автомобільній галузі, вважають, що країна може втратити більше половини робочих місць в автомобільній промисловості.

Наразі в цій галузі зайнято близько 190 тисяч осіб.

За даними PFA, до середини десятиліття Франції будуть потрібні інвестиції в розмірі 17,5 млрд євро (21 млрд доларів США) для розробки акумуляторів і зарядних станцій.

Раніше розповідалося про те, що Велика Британія заборонить продаж ще одного виду транспорту на бензині та дизелі.

Джерело матеріала
loader
loader