/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fb3c62a101a4ed74956d07480f615d5bc.jpg)
У Дніпрі диспетчерка відмовилася надсилати швидку на ДТП із потерпілими – що відомо
У Дніпрі зателефонували у швидку, бо була потрібна допомога потерпілим у ДТП. Однак диспетчерка почала грубити, а згодом взагалі кинула слухавку. Про це повідомляє місцевий телеканал "ДніпроTV".
Аварія сталася приблизно о 1 годині ночі 20 липня 2021 року. Біля мотоциклу лежали хлопець і дівчина. Вони просили про допомогу.
Подзвонив до швидкої очевидець Володимир. У нього почали запитувати, скільки років потерпілій, які в неї травми. Коли диспетчерка знову запитала, які травми в потерпілої, він сказав, що не є лікарем і не може відповісти на це запитання. Тоді працівниця швидкої запитала: "Ти що блекоти об'ївся?".
Згодом вона кілька разів повторила запитання про травми. На це чоловік давав ту ж відповідь. Однак, коли він запитав диспетчерки "ти нормальна?", жінка кинула слухавку.
Швидку на це місце все ж направили, оскільки її також викликали інші люди.
А Володимир згодом зазначив, що вважає таку поведінку диспетчерки непрофесійною.
Як все пояснили у швидкій
Згодом цю ситуацію прокоментували в обласному Центрі екстреної медичної допомоги. Там повідомили, що відповідати на такі запитання диспетчера справді потрібно.
"Ми маємо знати скільки бригад відправляти. Відправляти найближчу, якщо хтось помирає, або ж із підстанції. Щоб знати, чи спочатку комусь життя врятувати з інфарктом чи інсультом. Або ж втоплену дитину", – сказав директор Центру Радій Шевченко.
Він додав, що людина зобов'язана відповісти на так званий чек-лист. Він є стандартним не лише в Україні, а й у цілому світі. Однак він не пояснив, чому диспетчерка кинула слухавку.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fdb6cf6a4-850c-47e1-aa2e-a8f278b8d11b.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fd50373c124d3fbd02dbdc25a63edd497.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2Fk0UNRWDdyV_ahLSIxB0p7VT-KT0%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Flogo_ywe9bUi.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fb3c62a101a4ed74956d07480f615d5bc.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FW8nB67doARrUYSz72_-jc6mT5k4%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Fmzl.zigygtlx_AxtL14S.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F21c465a964feaa748ef6631fbe81c6ff.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1c9dc17f92042aa19b440132e61c9b59.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fdbd183dd9ec290580ebc68588c101d93.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F4b02f38e5bf4b5b52b9d149569cd029a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F56c179928ea2e509e1ef9c2b0991f4bf.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F6bfe00c2f7dead3ba1aa7c2433eb7043.png)