/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fb3c62a101a4ed74956d07480f615d5bc.jpg)
У Дніпрі диспетчерка відмовилася надсилати швидку на ДТП із потерпілими – що відомо
У Дніпрі зателефонували у швидку, бо була потрібна допомога потерпілим у ДТП. Однак диспетчерка почала грубити, а згодом взагалі кинула слухавку. Про це повідомляє місцевий телеканал "ДніпроTV".
Аварія сталася приблизно о 1 годині ночі 20 липня 2021 року. Біля мотоциклу лежали хлопець і дівчина. Вони просили про допомогу.
Подзвонив до швидкої очевидець Володимир. У нього почали запитувати, скільки років потерпілій, які в неї травми. Коли диспетчерка знову запитала, які травми в потерпілої, він сказав, що не є лікарем і не може відповісти на це запитання. Тоді працівниця швидкої запитала: "Ти що блекоти об'ївся?".
Згодом вона кілька разів повторила запитання про травми. На це чоловік давав ту ж відповідь. Однак, коли він запитав диспетчерки "ти нормальна?", жінка кинула слухавку.
Швидку на це місце все ж направили, оскільки її також викликали інші люди.
А Володимир згодом зазначив, що вважає таку поведінку диспетчерки непрофесійною.
Як все пояснили у швидкій
Згодом цю ситуацію прокоментували в обласному Центрі екстреної медичної допомоги. Там повідомили, що відповідати на такі запитання диспетчера справді потрібно.
"Ми маємо знати скільки бригад відправляти. Відправляти найближчу, якщо хтось помирає, або ж із підстанції. Щоб знати, чи спочатку комусь життя врятувати з інфарктом чи інсультом. Або ж втоплену дитину", – сказав директор Центру Радій Шевченко.
Він додав, що людина зобов'язана відповісти на так званий чек-лист. Він є стандартним не лише в Україні, а й у цілому світі. Однак він не пояснив, чому диспетчерка кинула слухавку.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fdb6cf6a4-850c-47e1-aa2e-a8f278b8d11b.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F9ec3a495d7c072143f1a2af77027e7d2.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FzqP5Y3gIT5PpSpK36Sb9VHnmXz4%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fd0cbcacc-e9f0-4c19-814d-b2f2bd96b050.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F0d6977d609762b0719301df0217f93e8.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2Fk0UNRWDdyV_ahLSIxB0p7VT-KT0%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Flogo_ywe9bUi.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fcc25197eff956a95c3fc4f0b415ac34d.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F8%2Fc91b9c05088a315e3487739b52b9549c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F951c541b253a46f77c43c83875dcc091.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F9980afadb5a00b15d5dfa613d5b1aeb1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F234f540e2e9da6910cfd6544c5a134b8.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F2eb3ff57f52ea8792ba5da02ecc272b2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F676f0ee94a2822b4020e2c5e4a552d23.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F4%2Fe8314f7aed5887d007d6210c4fde87e1.jpg)