У Дніпрі зателефонували у швидку, бо була потрібна допомога потерпілим у ДТП. Однак диспетчерка почала грубити, а згодом взагалі кинула слухавку. Про це повідомляє місцевий телеканал "ДніпроTV".
Аварія сталася приблизно о 1 годині ночі 20 липня 2021 року. Біля мотоциклу лежали хлопець і дівчина. Вони просили про допомогу.
Подзвонив до швидкої очевидець Володимир. У нього почали запитувати, скільки років потерпілій, які в неї травми. Коли диспетчерка знову запитала, які травми в потерпілої, він сказав, що не є лікарем і не може відповісти на це запитання. Тоді працівниця швидкої запитала: "Ти що блекоти об'ївся?".
Згодом вона кілька разів повторила запитання про травми. На це чоловік давав ту ж відповідь. Однак, коли він запитав диспетчерки "ти нормальна?", жінка кинула слухавку.
Швидку на це місце все ж направили, оскільки її також викликали інші люди.
А Володимир згодом зазначив, що вважає таку поведінку диспетчерки непрофесійною.
Як все пояснили у швидкій
Згодом цю ситуацію прокоментували в обласному Центрі екстреної медичної допомоги. Там повідомили, що відповідати на такі запитання диспетчера справді потрібно.
"Ми маємо знати скільки бригад відправляти. Відправляти найближчу, якщо хтось помирає, або ж із підстанції. Щоб знати, чи спочатку комусь життя врятувати з інфарктом чи інсультом. Або ж втоплену дитину", – сказав директор Центру Радій Шевченко.
Він додав, що людина зобов'язана відповісти на так званий чек-лист. Він є стандартним не лише в Україні, а й у цілому світі. Однак він не пояснив, чому диспетчерка кинула слухавку.