/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F8b0ab273ece46dc9ae00642aea41a673.jpg)
Тарифне питання в «Укрзалізниці» слід вирішувати після розподілу на підрозділи — експерт
Для того, щоб врятувати «Укрзалізницю», необхідно провести її реформування і призначити професійний менеджмент, оскільки від постійного підвищення тарифів на перевезення «Укрзалізниця» втрачає вантажі.
Таку думку висловив Володимир Гусак, гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України, передає канал «Наш».
«„Укрзалізниця“ є монополістом і підвищення тарифів здається простим шляхом для вирішення проблеми. Але це не так. Бо після кожного підвищення тарифів „Укрзалізниця“ втрачає вантажі. Тобто з 2015 року тарифи на вантажні перевезення підвищилися більш ніж удвічі, і за цей же час компанія втратила понад 40 млн тонн вантажів, це більше 10%, дуже багато. За цей же період автомобільні перевезення зросли на 65 млн тонн, або більш ніж удвічі», — зазначає експерт.
За словами Гусака, для вирішення проблем «Укрзалізниці» необхідно в першу чергу призначити професійне керівництво та дати йому можливість пропрацювати тривалий термін, а не змінювати його кожні півроку. Починати треба з наглядової ради. Ця наглядова рада працює вже три роки, змінила п’ять керівників правління. Тобто повне перезавантаження наглядової ради, там має бути більше фахівців з залізничним досвідом, потім ця наглядова рада має призначити компетентний та чесний менеджмент на «Укрзалізниці».
«Після цього в компанії можна навести порядок та здійснити, нарешті, давно назрілу реформу компанії. Йдеться про розподіл „Укрзаілзниці“ на сегменти за видами діяльності. Це передусім інфраструктура, вантажні перевезення, пасажирські перевезення та в окреме підприємство мають бути виділені усі непрофільні активи, яких дуже багато і які лише забирають гроші та увагу менеджменту з „Укрзалізниці“», — наголошує Володимир Гусак.
Крім того, необхідне фінансове та організаційне розділення компанії на окремі юридичні особи, згідно вже прийнятої постанови Кабінету міністрів №1411. Але починати треба передусім з мотивованого та професійного менеджменту.
Нагадаємо, виконання обов'язків голови правління «Укрзалізниці» буде покладено на міністра інфраструктури.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F1a000e20-f202-4a93-8222-58eb4a64fe4e.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F954359d4-5311-4b1b-a691-2a4b39044e6a.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F9429b3a9c963f1ee3d83a36d1ef5232c.png)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2Fv3OX_dkSEfa44WzMvelOMdaH6Kc%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F97e574f458b12744_gzixyxP.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F4a849dd188e510b48e2e39bff1cffe31.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F85032a37401176953a0003ad4dd45b65.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F2c0955db1088e8cb3b2bce91ea3b1e46.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F48ba144a362fc97d0cffac419c47e648.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fefd5581c5a2ed03fdab142df6f83a379.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F168eee66fe54bfcfd3ce0b3735369806.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fbb6642303916687c71cb518c9581ecbf.jpg)