/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fd8b101d9ee1ec5f75aad89b6bff0a5a6.jpg)
Хоч яйце коти: Мочанов проїхав на мотоциклі дорогами Великого будівництва
Багатокілометрова подорож на мотоциклі, здійснена телеведучим, автогонщиком і блогером Олексієм Мочановим, справила на нього сильне враження.
Різницю між дорогами, що будуються і ремонтуються в рамках програми президента Володимира Зеленського Велике будівництво, і тими, де ремонт ще не був розпочатий, Мочанов описав на своїй сторінці у Facebook.
Шлях блогера пролягав за маршрутом Київ – Хорол – Решетилівка – Дніпро – Запоріжжя – Дніпро – Кривий Ріг – П’ятихатки – Кропивницький – Олександрія – Сміла – Кагарлик – Узин – Біла Церква – Сквира – Житомир – Київ.
– Найрізноманітніші дороги. Від скла Великого будівництва до напрямків між БЦ і сектором Ж. В одних місцях хоч яйце коти. В інших – асфальтова колія по пояс, – пише експерт.
Відразу на виїзді з Києва, на ділянці траси М-03 від Києва до Борисполя протяжністю 17 км, ремонт, що стартував на початку літа, вже наближається до завершення.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F03910ef34a0afe5a9df6afdd279a2092.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fa35425d4db711f4016c60bd5ba41b965.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fe572cb63caf4a81b8cb8d2c6529651a2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F8c9db2188b992c376cf72b04a95e763c.jpg)
– Без сумніву, до ювілейного 24 серпня – дорогу здадуть не тільки по полотну, а й за всіма іншими параметрами (розмітка, навігація, освітлення).
Дорога від Борисполя до Решетилівки на Мочанова також справила добре враження, за одним винятком.
– Назвав би автобаном або хайвеєм, якби не розворотні розв’язки на одному рівні з основною дорогою, – зазначив Олесій.
Експерт рекомендує також підійти більш ретельно до встановлення дорожніх знаків. Олексій сподівається, що Мінінфраструктури візьме під контроль це важливе питання комфорту і безпеки тих, хто користується дорогою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fc985fa291084dcd889b931aaeeea706e.jpg)
Наступною на маршруті автогонщика була нова траса Н-31 Дніпро – Решетилівка, що будується в Полтавській області з бетону.
– Від Решетилівки до каналу Дніпро-Донбас – суцільні ремонти. Будується якісний і швидкий шлях з траси Київ-Полтава на Дніпро. У дніпрян – асфальт ідеальний, – поділився автомобільний журналіст.
Решта доріг на маршруті, за спостереженнями Мочанова, були різні, але враження єдине. Олесій каже, що різниця між дорогами Великого будівництва та тими, куди воно, ще не дібралося – разюча.
Нагадаємо, раніше повідомлялось, що на новій трасі Дніпро-Решетилівка влаштували гонки на болідах.

