![Уповільнити поширення Covid-19: люди прислухаються до постів медиків у Facebook](https://thumbor.my.ua/Ixsx03x0vKxo6ilkQ7sFVl4VqpY=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fcce4bc191ab213101fcfbc6dc7612a2d.jpg)
Уповільнити поширення Covid-19: люди прислухаються до постів медиків у Facebook
Міжнародне інформаційне дослідження соціальної мережі Facebook показало, що короткі повідомлення саме від лікарів і медсестер мали значний вплив на скорочення поїздок у відпустку і зниження наступних показників зараження Covid-19.
Дослідники виявили, що кампанія, яка охопила майже 30 млн користувачів Facebook, виявилася дієвим і економним способом сповільнити поширення Covid-19 і змінити поведінку людей під час пандемії.
Ґрунтуючись на загальнодоступних рекомендаціях Центру з контролю та профілактики захворювань США (CDC), що закликає не подорожувати на свята 2020 року, кампанія включала короткі повідомлення від лікарів і медсестер, які радили залишатися вдома для запобігання поширенню Covid-19.
У середньому кожен користувач, включений у це дослідження, отримав від двох до трьох відеороликів на День подяки і від трьох до чотирьох відеороликів на Різдво.
За двотижневий період, що починається через п’ять днів після відпустки (середній час інкубації Covid-19), кількість випадків Covid-19 знизилася на 3,5%. На цей ефект не вплинула ні географічна, ні політична демографія.
Успіх цієї програми є наочним прикладом того, який вплив соціальні мережі можуть мати на громадське здоров’я. Facebook може стати ефективним і дієвим інструментом громадської охорони здоров’я для поширення точної інформації серед широкої аудиторії.
– Результати демонструють, що інформування людей про відповідні проблеми громадської охорони здоров’я може не тільки змінити їхню поведінку під час пандемії, а й врятувати життя, – стверджує професор Массачусетського технологічного інституту Абдул Латіфа Джаміль.
За його словами, спираючись як на суспільну довіру до медичних працівників, так і на широке використання соціальних мереж, такі кампанії можуть зробити значний внесок у боротьбу з Covid-19 і під час майбутніх криз у галузі охорони здоров’я.
Наразі проводяться додаткові дослідження, щоб оцінити, як подібні кампанії з розсилки повідомлень, що проводяться через соціальні мережі, можуть сприяти вакцинації проти Covid-19 у Сполучених Штатах.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)