![Названа причина збою автоматизованої системи оплати проїзду у транспорті Києва](https://thumbor.my.ua/a8jS6p5GQnYhKGncyFnbuUhtsgU=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F5737f85abc6dba3bb4736467b4bac42f.jpg)
Названа причина збою автоматизованої системи оплати проїзду у транспорті Києва
Команда АСОП визначила причини проблем із купівлею е-квитків 30 серпня
Проблеми з поповненням транспортних карток і купівлею е-квитків 30 серпня виникла через розсинхронізацію службової бази даних і кластера. Про це повідомила компанія-виробник програмного забезпечення АСОП.
В результаті розсинхронізації ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків.
Водночас зазначається, що оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася без збоїв.
"Локалізувавши місце технічного збою, наші інженери негайно приступили до перемикання кластера службової бази даних на резервний, який перебував у повній готовності, але перемикання відбулося некоректно. Перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило до різкого сплеску трафіку зі сторони бортових комп’ютерів. Після виявлення цього факту, зміни відповідних налаштувань і виправлення помилок були проведені роботи зі стабілізації основної та резервної системи. Після цього відновили доступ до сервісів і компонентів", – розповіли фахівці компанії Ridango AS.
Зазначається, що збій не вплинув на дані – вони цілі і неушкоджені, зокрема, інформація про поїздки пасажирів під час реанімації системи. В поведінку транспортних бортових комп’ютерів внесли зміни і перевірили стабільність роботи системи.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)