Часто буває, що трапляється неякісний товар або ж продукт, і ви не хочете все спускати на самоплив. Фахівці розповіли, як можна повернути гроші за це.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро це розповіли в спеціальному ранковому сюжеті в програмі "Ранок з Україною", і опублікували його на акаунті в соціальній мережі Facebook.
Ось, наприклад, Українка Галина придбала морозильну камеру, і все для того, щоб заморожувати на зиму різні продукти. Через добу вона помітила, що техніка неправильно працює.
Верхні три відділення працювали як холодильник - з плюсовою температурою. А ось нижні три були справні, і морозили як треба. Жінку такий розклад не влаштовував, адже, вона розраховувала зовсім на інше.
Галина відразу ж зателефонувала в сервісний центр, і залишила заявку, щоб товар поміняли, або ж відремонтували. Далі пішов місяць ігнора, а потім по телефону і зовсім відмовилися приїжджати за несправним товаром. Причину вони не назвали, лише запропонували залишити скаргу.
Спеціаліст каже, що якщо у вас є гарантійний талон, то фірма зобов'язана відремонтувати або поміняти товар, а якщо на дзвінки не відповідають, тоді потрібно звертатися в державні органи.
Владислава Магалецька зазначає, що це поширена проблема, і щоб її вирішити, після покупки потрібно обов'язково зберігати всю документацію разом з чеком. Тільки так буде шанс на те, що ви виграєте цю справу.
Держпродспоживслужба звітують - за півроку отримали від споживачів понад 19000 скарг, як наслідок - люди повернули собі понад 7 мільйонів гривень.
Нагадаємо, раніше Було тухле, а стало-свіже: на ринку познущалися над улюбленим продуктом українців, будьте обережні
Як повідомляє портал Знай.ua Харків'янин поскаржився на тухле м'ясо з супермаркету: "воно синє!"
Також Знай.uа писав, що Як вибрати якісне і свіже м'ясо-тонкощі, про які ви не підозрювали