Іноземні ОТТ-платформи можуть мати до 1 млн абонентів з України – Павло Рибак
Іноземні ОТТ-платформи можуть мати до 1 млн абонентів з України – Павло Рибак

Іноземні ОТТ-платформи можуть мати до 1 млн абонентів з України – Павло Рибак

Іноземні ОТТ-платформи можуть мати до 1 млн абонентів з України – Павло Рибак

Керівник ОТТ-платформи «Київстар ТБ» з боку «1+1 media» Павло Рибак в інтерв’ю «Детектору медіа» повідомив, що іноземні ОТТ-платформи мають від понад 500 тис. – до 1 млн українських абонентів.

«Вони могли би платити гроші українським гравцям, але замість цього платять від 10 доларів за Netflix. Податків до бюджету України – нуль, створених робочих місць – нуль, створеної доданої вартості для України – нуль. Вони тут спокійно працюють і розвиваються. Уряд їх жодним чином не регулює і створює тим самим проблеми для локальних операторів. На сьогодні телебачення є зарегульованою індустрією, а ОТТ – ні. При цьому ми як платформа дотримуємося внутрішніх правил: працюємо з українським інтерфейсом, всі описи надаємо українською і пропонуємо українську звукову доріжку для іноземних фільмів/серіалів», – зазначив Рибак.

За його словами, великою проблемою для україномовної платформи є і те, що іноземні студії, заходячи на територію України, не завжди вважають обов'язковим надати всі матеріали: постер, опис, озвучку.

«І це велика проблема. Вона в недоотриманих грошах і в тому, що, можливо, за інших умов з часом ми могли б знімати так само багато originals, як Netflix. Тоді цінник на виробництво падав би за рахунок того, що тут ставало би все більше пропозицій з боку продакшенів»,  додав Рибак.

Нагадаємо, мета керівництва ОТТ-платформи «Київстар ТБ» — вироблятипо одному оригінальному серіалу на місяць, тобто 12 продуктів на рік.

Фото: відкриті джерела 

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader