Diablo 2: Resurrected — перші враження та погляд на геймплей
Diablo 2: Resurrected — перші враження та погляд на геймплей

Diablo 2: Resurrected — перші враження та погляд на геймплей

Невтомно наближається реліз Diablo 2: Resurrected і Game.

Way має що розповісти про цей проєкт.

Я награв декілька годин в сюжетному кооп режимі за різних персонажів під час відкритого бета-тестування гри, яке відбулося наприкінці серпня.

То ж вирішив поділитися своїми першими враженнями, думками та поглядом на геймплей і графіку Diablo 2: Resurrected.

Перш за все поговоримо про графіку.

Це одна з найбільш відчутних змін, порівняно з оригінальним Diablo 2 (2000) року.

Blizzard та Vicarious Visions з нуля переробили в 3D усіх персонажів, монстрів та оточуючий світ з використанням сучасних технологій.

То ж маємо чітку і приємну картинку в розширенні до 4K (2160p) на PC.

Відео для порівняння: одні й ті самі епізоди класичної гри та рімейку демонструють разючий прогрес в графіці, плавності анімацій та спецефектах.

Особливо хочеться відзначити текстури, відображення (персонажів помітно навіть в калюжах), систему тіней та освітлення.

Усі вони в комплексі створюють атмосферу темного фентезі в Трістрамі, на кладовищі, в підземеллях та інших локаціях.

Пам’ятаю, що мені самому в ті часи не подобалося те, як змінилася графіка Diablo 2 (2000).

Обуренню запеклих фанатів тоді не було меж! Картинка порівняно з першою «Діаблою» стала більш світлою, яскравою, нарочито-кольоровою, як ми тоді казали «мультяшною».

Це, до речі, була одна з причин того, що я так і не пройшов другу частину в далеких двухтисячних.

Diablo 2: Resurrected, навпаки, візуально повертається до першоджерел своїми більш темними тонами.

Окремо відзначу шикарні оновлені звуки та музику, які створюють ТУ саму потрібну атмосферу.

Зворотна сторона масштабного графічного оновлення гри — високі системні вимоги Diablo 2: Resurrected.

Відверто кажучи, я не зміг добитися стабільних 4K 60fps на відкритих локаціях, маючи відеокарту GTX 1070 Ti та 16 гігів оперативної пам’яті на борту.

Комфортно грати в цьому графічному режимі та уникати лагів вдавалося лише в підземеллях.

То ж у мене по факту вийшов комбінований режим гри на 4K моніторі: 30fps на поверхні з переходом на 60fps в підземних локаціях.

Тому обов’язково зверніть увагу, що для гри в розширенні 1920×1080 (1080p) Blizzard рекомендує щонайменше відеокарту рівня: Nvidia GTX 1060/AMD Radeon RX 5500 XT, 16 гб оперативної пам’яті та процесор Intel Core i5-9600k/AMD Ryzen 5 2600.

А вже під 4K 60fps потрібен значно потужніший комп’ютер.

Хочу зазначити, що автори ремастера з душею підійшли до своєї роботи.

Адже була перероблена не лише сама гра, але й всі CGI трейлери, які завжди були візитівкою серії.

Дивіться самі на ці вражаючі зміни — ось за такий підхід розробникам лайк і респект.

Звертають на себе увагу і кілька помітних зрушень в інтерфейсі гри Diablo 2: Resurrected.

Вони покликані дещо осучаснити ігровий досвід і зробити гру більш комфортною.

Маленька дрібниця: ваш герой автоматично підбирає золото (не предмети), якщо наступити на нього.

Чесно, не пам’ятаю чи було те саме в грі 21-річної давнини.

Та чого точно не відняти у Resurrected — це поліпшеного відображення параметрів і характеристик у вікні персонажа, а також порівняння предметів за допомогою спливаючих підказок.

Включно з оновленим деревом вмінь це, напевно, один з найбільш корисних апгрейдів.

Втім, Diablo 2 залишається здебільшого олдскульною hack and slash RPG грою.

Тому біль і страждання, пов’язані з постійним переповненням дуже обмеженого за об’ємом персонального інвентарю головного героя вам гарантовані.

Запасайтеся, як у старі добрі часи, телепортами, щоб скидати лут торговцям в таборі.

А луту буде багато – багато луту для бога луту!.

Лайфхак від Game.

Way для новачків: купуйте томи для свитків телепорту та ідентифікації предметів, щоб зекономити місце в «рюкзаку».

Варто також обов’язково придбати пояс з більшою кількістю рядів для банок з маною і життям.

Закинувши на пояс еліксири, ви зможете вивільнити дорогоцінні клітинки інвентарю.

І не забувайте використовувати персональну скриню в центрі табору, куди можна покласти на зберігання броню, кільця, амулети та зброю, до якої ви ще не доросли за параметрами.

На щастя, в Diablo 2: Resurrected трохи розширили кількість комірок з 6×8 до 10×10.

Що стосується ігрового процесу, то Diablo 2 тепер, хоч і має нове обличчя, проте за своєю суттю залишається грою старої формації з більш помірним темпом боїв, відсутністю маркерів завдань на мапі, вищою, за замовчуванням, складністю проходження і неповоротким управлінням.

Ви не зможете, як в Diablo 3 на повній швидкості пролітати локації, застосовувати численні прийоми та магічні атаки головного героя і творити комбо на сотні вбивств.

Я взагалі не зустрічав жодного серйозного опору при проходження третьої частини на середньому рівні складності.

Водночас вже перші сутички з босами в Diablo 2 продемонструють вам необхідність вдаватися до тактики бою, слідувати за «стаміною», активно використовувати «хіли», «ману» й інше зілля та підбирати різні набори зброї і навичок, щоб подолати супротивника.

До складу Diablo 2: Resurrected входять всі чотири акти оригінальної частини і доповнення Diablo 2: Lord of Destruction.

То ж на вибір у вас будуть 6 класів героїв: Амазонка, Некромант, Варвар, Паладін, Асасин, Друїд, Чарівниця.

Пам’ятаю, що вперше грав в оригінальну частину, саме за варвара: неповороткого, але потужного воїна для ближнього бою.

Напевно, це найбільш підходящий стартовий персонаж для знайомства з грою, оскільки він доволі прямолінійний і простий.

Спробував грати за варвара і в Diablo 2: Resurrected — суттєво нічого не змінилося і це добре, насправді, бо треба витримувати дух оригіналу.

Найбільш цікавою для мене виявилося гра за Друїда, з яким я раніше не був знайомий.

Дуже сподобалася «магічна» гілка його навичок, яка в усіх фарбах демонструє красу нових спецефектів Diablo 2: Resurrected.

Загалом цей персонаж є більш універсальним (я взагалі люблю суммонерів).

З допомогою вовків та ворона, яких викликає Друїд, я мав набагато менше клопотів і більше маневру при проходженні стартових квестів та сутичок з міні-босами.

То ж в залежності від обраного вами персонажа та гілок навичок, змінюється й сам ігровий процес Diablo 2: Resurrected.

На щастя ви можете в будь-який момент скинути розподілені вміння в таборі.

То ж маєте широке поле для експериментів.

Ще один момент, який викликає певний оптимізм, пов’язаний з тим, що під час відкритого бета-тестування я не зустрів якоїсь навали багів.

Були деякі лаги, які на кілька миттєвостей повертали персонажа в часі і просторі назад, або викликали відчуття, що удари по монстрах зараховуються із затримкою.

Також кілька разів NPC застрягали в певних перешкодах, а найманець забував прослідувати за вами на локацію.

От, власне і все.

Це дає підстави сподіватися, що фінальна версія Diablo 2: Resurrected, яка виходить 23 вересня на ПК і консолях, буде більш якісним релізом ніж відвертий провал із забагованим ремастером Warcraft 3: Reforged.

Це вже справа честі для Blizzard випустити щось пристойне.

Джерело матеріала
loader
loader