Медіагрупа StarLightMedia щорічно інвестує близько $15 млн у соціальну рекламу на своїх канал. Про це розповів СЕО медіакомпанії Олександр Богуцький, пише український «Інтерфакс».
Він вважає, що саме StarLightMedia є лідером у цьому напрямку серед інших медіагруп. Як приклад він привів виділення $0,5 млн на проєкт «Нові лідери» «у бажанні пришвидшити зміну політичних еліт».
Як вказано на сайті групи, вона, наприклад, інвестувала в рекламу вакцинації. Голова StarLightMedia також висловився за активнішу позицію держави в частині впровадження нових стандартів у сфері охорони здоров'я, соціального та гендерного розвитку.
Зокрема, він вітав запровадження гендерних квот на партійних виборах і рішення про обов'язкову вакцинацію вчителів, медиків і деяких інших категорій працівників.
До складу StarLightMedia входять сім каналів: СТБ, ICTV, ICTV Ukraine, "Новий", М1, М2 і "ОЦЕ", а також власний продакшн StarLight Production, компанія з оренди техніки StarLight Rental і виробник сценічних декорацій StarLight Scenery.
Нагадаємо, що чотири медіагрупи – StarLightMedia, «1+1 медіа», «Медіа Група Україна» та «Інтер медіа груп» – обіцяють змінити умови продажу своїх каналів для партнерів на наступний рік.
Фото: ютуб