Михайло Поплавський розповів про перспективи факультету Tik.
Tok, який відкрили в Київському університеті культури, викликавши величезний резонанс не тільки в Україні, а й у світі.
Поплавський вважає, що у сучасному стрімкому світі, який є дуже мобільним і часто змінює пріоритети, досягти успіху можуть лише справжні таланти.
Ті, хто не просто йде в ногу з часом, а випереджає його.
— Тік.
Ток – це космос! Факультет Тік.
Ток у топі світових новин.
Ми ламаємо стереотипи та творимо новітню історію України! Місія Університету культури – стати лідерами в медіабізнесі та вивести український Тік.
Ток на світовий рівень! Тік.
Ток – це не просто сучасний тренд, це інструмент для ведення бізнесу, – написав Поплавський.
У відео він розповів, що насправді відкрити факультет Тік.
Ток його попросили студенти.
І він прислухався до талановитої молоді.
Сам зайшов у соцмережі та зараз вражає кількістю підписників – у Тік.
Ток у нього понад пів мільйона.
— Факультет Тік.
Ток – це космос! Як Маск у космосі, так і Поплавський з Тік.
Током у космосі! Молодь мене підтримала, а старше покоління почало мене критикувати.
Це нормально, тому що завжди активна меншість перемагає більшість, а деякі люди не розуміють, що за цим велика стратегія розвитку кожної особистості, стратегія розвитку України.
І ми повинні завоювати інформаційний простір усього світу повністю через Тік.
Ток та інші соціальні мережі, українізувати їх, – сказав Поплавський.
Проект Факультет Тік.
Ток в Київському університеті культури за резонансом і реакцією суспільства він порівнює з проектом Співаючий ректор як технологія, який свого часу викликав шок, критику і несприйняття, а спрацював як ефективна реклама вузу.
Так і факультет Тік.
Ток – це новий виклик.
— Криза показала, що можна робити трохи інакше.
Ми змінюємося під тиском зовнішніх обставин, формуємо нові звички та підходи.
Щоб заявити про себе та стати оригінальним у цьому шаленому світі, потрібно побачити те, чого інші не бачать.
Визначити свої унікальні особливості чи вміння та капіталізувати їх у свій особистісний бренд.
Є дві речі, чим відрізняються машини від людини.
Якщо взяти машину і людину – машина перемагає.
Але якщо взяти людину, то, першочергово – потрібно не боятися помилятися і, по-друге, не варто боятися бути смішними, – наголосив Поплавський.
За словами Михайла Поплавського, факультет Тік.
Ток для студентів Університету культури – це безкоштовна друга вища освіта.
— Моя основна місія – дати молодому поколінню самореалізуватися, стати топовими лідерами в медіа-бізнесі та вивести український Тік.
Ток на світовий рівень! – поставив амбітні цілі ректор.
Він впевнений, що для їхньої реалізації є всі можливості, адже на факультеті Тік.
Току діє унікальна навчальна програма професійно-практичної підготовки, аналогів якої немає у світі.
Майстер-класи, тренінги, практикуми проводять популярні тіктокери, інфлюенсери, блогери, топ-менеджери, режисери, хореографи, актори та зірки шоу-бізнесу.
На кожне практичне заняття запрошують нових спікерів.
Поплавський: Факультет Тік.
Ток ламає стереотипи ?>.