Журналісти запропонували блогерам прорекламувати желе як косметику для догляду. Навіщо?
Журналісти запропонували блогерам прорекламувати желе як косметику для догляду. Навіщо?

Журналісти запропонували блогерам прорекламувати желе як косметику для догляду. Навіщо?

Автори:
MediaSapiens
У bit.ua резюмували, що блогери за гроші готові рекламувати косметику без документів та сертифікатів.

Журналісти видання bit.ua повідомили, що провели експеримент, у межах якого 20 інстаграм-блогерам запропонували прорекламувати їстівне желе як косметику для догляду за обличчям.

Перед початком експерименту журналісти зварили желе, провели фотосесію, створили в Instagram сторінку «косметики» та опублікували там ці фото, а також — купили для сторінки 1200 підписників-ботів за 300 гривень.

Блогерам фейковий продукт представили як натуральну косметику від набряків. «Загалом написали двом десяткам інфлюенсерів, з них частина навіть не відповіла, дехто відмовився через конфлікт інтересів, — кажуть журналісти. — У частини блогерів ми замовити не змогли, бо спочатку вони хочуть отримати товар і потестувати його особисто».

Жодних документів та сертифікатів своєї «косметики» журналісти не надсилали. Пори це, «желе-маску» погодилася прорекламувати блогерка Дар’я Дагмар, яка має 41 тисячу підписників в Instagram. За 980 гривень вона запропонувала опублікувати рекламу бренду, зняти «розпаковку» товару й відео-тестування косметики.

Журналісти розповіли, що єдине питання в блогерки виникло щодо складу косметики, адже на коробці з «маскою» була вказана лише назва бренду — «Jelly Pie».

Після того, як Дар’я Дагмар опублікувала рекламу, журналістам написало кілька потенційних покупців, одна з яких — заплатила 100 гривень за ці «маски». Журналісти зустрілися та поговорили з покупницею — вона підтвердила, що зробила замовлення після реклами в блогерки.

Сама ж Дар’я Дагмар сказала bit.ua, що рекламу бере, опираючись на власну інтуїцію, та публікує її, якщо продукт їй підходить. За словами журналістів, блогерка підтвердила, що «часто бере спробувати косметику без сертифікації, тому й відповідати за всі негативні наслідки буде сама; а проблеми її підписників, які побачили в неї рекламу, — це проблеми її підписників».

«Реакція bit.ua на власному досвіді довела, що блогери за гроші готові рекламувати казна-що, навіть звичайне їстівне желе у вигляді косметики для догляду за обличчям», — резюмували свій експримент журналісти.

Нагадаємо, австрійський фотограф Яник Ентремонт провів експеримент, щоб вивчити компресію в Instagram. Для експерименту фотограф зробив cелфі, виклав його у соцмережу, скачав його звідти та знову виклав. І так —понад 300 разів. Виявилося, що алгоритми інстаграма стискають знімки набагато сильніше, ніж нам здається. 

Фото: стопкадр

Теги за темою
Instagram
Джерело матеріала
loader
loader