Державний банк "Ощадбанк" вляпався в скандал через приховане списання грошей з картки клієнта. Клієнтка позбулася всіх заощаджень на карті.
Про це йдеться у відгуку одного з клієнтів фінустанови на сайті Мінфін.
За словами жінки, вона з 2018 року зберігала на картці 1477 гривень на пенсійній ощадкнижці. На початку листопада з'ясувалося, що на карті залишилося 106 гривень.
У банку повідомили, що гроші з рахунку списували, бо жінка не користувалася рахунком. У зв'язку з цим до 2021 року кожен місяць з карти списували 60 гривень, а після тариф підвищили до 100 гривень.
"Виходить, банк три роки користувався моїми грошима, і при цьому ще й забрав їх у мене", – обурилася клієнтка.
В Ощадбанку заявили, що комісія за обслуговування неактивного рахунку передбачена тарифами банку, "визначальними умови взаємодії між клієнтом і банком". Жінці порадили ознайомитися з тарифами, "на основі яких обслуговується рахунок".
Скарги на "ПриватБанк"
Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.
В іншому випадку клієнт "Приватбанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" в 69 гривень.
Ще один відвідувач Відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці.
"ПриватБанк" звинуватили в приховуванні особливостей деяких операцій з картами. А ще один клієнт поскаржився, що гроші не "дійшли" до рахунку при поповненні через термінал ПриватБанку.
Автор: Анастасія Горбачова