Зима, в якій немає місця холоду та сірим будням — саме так спортивний бренд Puma уявляє наступні три місяці. Дивлячись на зимову колекцію бренду, повірити в це легко: до неї увійшли теплі пуховики, куртки і взуття.
Інноваційні технології Warmcell і Windcell забезпечують надійний захист від вітру, а також утримують тепло. Внутрішній штормовий клапан захищає від холоду підборіддя, регульований пояс зі шнурком та флісова підкладка на кишенях забезпечують додаткове тепло.
Героями кампанії стали амбасадорка бренду Dorofeeva та Dantes. Герої потрапляють у традиційну снігову кулю, в якій, немов діти, занурюються у справжню зимову казку. Разом з Puma вони пропонують забути про сірість та холод, що навіщають довгими зимовими вечорами, і сконцентруватися на власному комфорті.
“Цього року ми вирішили розповісти фантастичну історію, щоб показати зиму з іншого боку. Зима без меж — це пора, в якій ти можеш залишатись собою за будь-яких умов. Ми звикли, що зима — це сірі пуховики, зовсім протилежні до нашого розуміння стильних речей. Але разом з Puma ти можеш бути собою і носити речі, які любиш”, — коментують кампанію представники бренду.
Разом з колекцією Winterized бренд презентує нову модель кросівок X-Ray 2 Square Mid WTR. Дизайнери Puma використали модель 2000-х та додали сучасні деталі, комбіновані матеріали та прості текстури.
Зимова колекція з’явиться у продажі з 12 листопада в усіх фірмових магазинах PUMA, а також на сайті ua.puma.com.
Смотрите также:
Иван Дорн и Руслан Багинский стали амбассадорами Cartier.
Украинский дуэт фотографов Synchrodogs снял обложку с Мэй Маск.