Клієнт Приватбанку намагався перевести 12 тисяч і втратив гроші: "З одного рахунку списалися, на інший не прийшли"
Клієнт Приватбанку намагався перевести 12 тисяч і втратив гроші: "З одного рахунку списалися, на інший не прийшли"

Клієнт Приватбанку намагався перевести 12 тисяч і втратив гроші: "З одного рахунку списалися, на інший не прийшли"

Стало відомо про інцидент, який стався з клієнтом ПриватБанку. Йому нав'язали банківську операцію, після чого пішло списання коштів без підстав.

Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!

Підписатися

Нова скарга розміщена на порталі Мінфіну, де регулярно з'являються скарги та відгуки стосовно різних компаній. Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк.

ПриватБанк, кадр з відео
ПриватБанк, кадр з відео

Чоловік стверджує, що переводив 12 тисяч гривень і однієї своєї картки на іншу, теж, яка належить йому. Так вийшло, що гроші були списані, але на другий рахунок не надійшли.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот
Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

Він відразу ж звернувся в службу підтримки, щоб дізнатися, куди поділися його гроші. Там відповіли, що вони не пропали, а просто були зараховані на валютний рахунок. Попросив скасувати операцію, і служба підтримки зависла на невизначений час.

"Тому самостійно перевів їх назад-зникло 173грн. При цьому рух коштів та їх списання у виписці не відображено, що порушення ст.56 (Право клієнта на інформацію) закону Про банки і банківську діяльність. Ніяких попереджень про конвертації не надходило. Аналогічно з поверненням коштів з інтернет-магазинів - операції не відображаються, простежити рух коштів неможливо" - йдеться в повідомленні на порталі Мінфін.

ПриватБанк, фото: Знай.uа
ПриватБанк, фото: Знай.uа

Далі клієнт зазначив, що служба підтримки працює дуже погано, і паузи можуть бути по 10 хвилин, а питання так і не вирішується. Також, персонал часто провокував його на конфлікт, і відмовлялися реєструвати звернення на розгляд, а це є порушенням законодавства.

"Звернувся за поясненнями по електронній пошті, але банк відповідь надати відмовився-вимагає відправити запит рекомендованим листом або завірити електронним підписом, хоча передбачена можливість відправити відповідь через додаток Приват24. Гроші досі так і не повернуті-шахраї. Відкликання розглядати як скаргу відповідно до Закону"Про звернення громадян". Паперову скаргу пошлю пізніше в разі подальшої затримки з поверненням коштів " - підсумував чоловік.

"ПриватБанк", фото: Знай.uа
"ПриватБанк", фото: Знай.uа

Відповідь від банку прийшла практично відразу після публікації скарги.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот
Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

Нагадаємо, що клієнтка Приватбанку втратила пару сотень доларів, навіть не вставивши картку в банкомат

Раніше повідомлялося, що дочи "Приватбанку" не віддають гроші без смартфона, навіть паспорт не приймають

Також, клієнт Приватбанку опинився в аеропорту з неправильним квитком, хоч кидай валізи

Теги за темою
ПриватБанк Мінфін
Джерело матеріала
loader
loader