/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F14c517ca0a018ce12db4c5db530dbd31.jpg)
Українець придбав "розумний чайник" , який повинен кип'ятити воду на відстані - довелося терміново повертати і викликати копів
Харків'янин купив чайник в магазині побутової техніки від відомої мережі, але не виявив в ньому заявлених функцій і спробував повернути товар. У нього нічого не вийшло, скаржиться потерпілий у телеграм-спільноті «Харків 1654».
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися"13.11 в магазині в Харкові, на вулиці Пушкінська 67/69, я купив чайник VIOMI SMART KETTEL v sk 152A за 1300 гривень. 14.11 я його намагався повернути так як Дистанційно даний девайс включити і закип'ятити воду не може. Продавець Дмитро, який продав мені цей чайник і запевняв, що даний девайс має функцію включення і кип'ятіння води зі смартфона на відстані, і адміністратор Вадим відмовилися допомогти мені показати цю функцію», - пояснює проблему покупець.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6f15aea4a1eea9c58b3ab7a5be42aed2.jpg)
Він повідомив продавцю і менеджеру, що товар не відповідає тим можливостям, які вони продали. Покупець нагадав, що має право повернути будь-який товар протягом 14 днів, на що йому відповіли, що товар нібито має подряпини і поверненню не підлягає.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff5ea12d82dfde14deb098b8ef44df058.jpg)
Тоді потерпілий викликав поліцію, і правоохоронці попросили продавців винести інші чайники цієї моделі, які зовні нічим не відрізнялися від вже купленого. "Вадим доводив, що подряпина на інших чайниках не має ніякого відношення, а мій чайник подряпав я. також відмовився зафіксувати ці нібито пошкодження, для подальшого розгляду. Як чинити далі?",- розгублено запитує клієнт магазину.
В омментаріях люди стверджують, що ніякої подряпини не бачать, і дають поради щодо подальших дій.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F43ac9c858e6bda5f90ad0c35a7fbc58b.jpg)
"А де там подряпина?", "А чому такий наворочений чайник, так дешево коштує?", "Звернутися в Комісію з прав споживача», «Наступного разу, при покупці, гуглити інформацію ретельно, а не приходити і слухати консультантів», «А взагалі, скласти в поліції заяву про шахрайство: товар не відповідає заявленим характеристикам», - вважають українці.
«Понабирають продавців по оголошенню, не компетентні взагалі. Нещодавно теж був у мене не приємний досвід покупки", - зізнаються інші.
Нагадаємо, що українців ледь не нагодували салатом зі склом
Раніше повідомлялося, що украінець купив йогурт, який по дорозі на касу подорожчав на 15 гривень
Також, схеми обману українців у супермаркетах: як не потрапити на гачок і не купити втридорога зіпсований продуктґатунок

