Питання з тарифами на проїзд у громадському транспорті Києва повинно бути чітко врегульоване, а кияни мають отримати пільги – на цьому наполягає партія "Європейська солідарність", йдеться у повідомленні політсили на Facebook.
Зокрема, депутат від "ЄС" у Київраді Вадим Сторожук наголошує: попри те, що Київ збирає найбільші ПДФО та акцизний податок, столичний бюджет отримує найменший відсоток нарахувань серед інших міст, оскільки на Банковій вирішують, які міста отримують більше доходів, а які – менше.
"Ці кошти киян забирає держава. Зовсім недавно ми це пройшли з тарифами на газ та опалення. Держава уклала меморандум з містами і пообіцяла фінансовий ресурс для стримування тарифів та опалення на цей сезон. Цей меморандум стосується всієї України, але не Києва зокрема. Столиця змушена вирішувати проблему, створену державою, самостійно", – нагадує Сторожук.
"Те ж саме ми зараз спостерігаємо з тарифами на проїзд. Держава не компенсує проїзд пільговиків сама, і водночас забирає кошти у Києва. При цьому Зе-влада живе в столиці, користується всією інфраструктурою, перевагами столиці. А кияни платять за це своїми податками. Ми усі скидаємося своїми коштами, щоб Зе-влада гарною дорогою доїхала на броньованому велосипеді до себе в офіс на державну дачу. А киян при цьому хочуть порівняти до гостей. Якщо держава не здатна забезпечити людям європейські зарплати, це не означає, що ми повинні позбавити їх можливості пересуватися містом", – наголосив депутат Київради.
Він наголосив, що "Європейська солідарність" підтримує пропозицію про відтермінування зростання вартості проїзду.
"Необхідно, аби всі кияни мали можливість отримувати знижку на проїзд, а не прирівнювалися до гостей та відвідувачів столиці. Зокрема, перед тим, як вводити нові тарифи, необхідно забезпечити усіх столичних мешканців "Карткою киянина", за якою будуть надаватися знижки", – наголосив Сторожук.
У фракції вважають, що потрібно більш виважено підійти й до питання формування ціни на студентські проїзні квитки. Адже не може вартість проїзного квитка для студентів бути вищою, ніж середня вузівська стипендія.
"Необхідно публічно оприлюднити розрахунки тарифів на проїзд, щоб кожен міг переглянути калькуляцію і зрозуміти, що квиток із 10 до 20 гривень – це обґрунтована ціна. Ще важливо, які якісні зміни в роботі транспорту побачать саме пасажири. Вони платять кошти і хочуть розуміти, за що саме, хочуть отримувати якісні послуги".
"Європейська солідарність" в Київраді пропонує заслухати першого заступника голови КМДА Миколу Поворозника щодо зростання цін на проїзд у столичному громадському транспорті.
Нагадаємо, раніше в КМДА повідомили про підвищення вартості проїзду у комунальному громадському транспорті. Зокрема, разовий квиток коштуватиме 20 грн.